Gravid og mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. februar 2016

Anonym trådstarter

Hejsa 

Er der nogle af jer, der har haft menstruation og samtidig været gravide. ? ( eller fundet ud af, de var gravide) ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa 

Er der nogle af jer, der har haft menstruation og samtidig været gravide. ? ( eller fundet ud af, de var gravide) ?

Jeg har ikke selv prøvet, men jeg er barn fra sådan en graviditet. Min mor opdagede først hun var gravid med mig i 18. uge ved et tilfælde og hun have menstruation præcis som hun plejede under hele graviditeten.

Anmeld Citér

26. februar 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hejsa 

Jeg var gravid i 2013 og havde min mens. Opdagede derfor først graviditeten da jeg var 10+5. Fik det dog fjernet akut. 

Anmeld Citér

26. februar 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Jeg var gravid i 2013 og havde min mens. Opdagede derfor først graviditeten da jeg var 10+5. Fik det dog fjernet akut. 

Hvordan opdagede du graviditeten? Fik du ikke næste mens? 

Min mens denne gang er svag. Svagere end den plejer. Blødte svagt første dag, og den sluttede på dag 3/4 med svag blødning igen.  De sidste 2 gange har varede den 1 uges tid. 

Fødte for 10 mdr siden. 

Anmeld Citér

26. februar 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hvordan opdagede du graviditeten? Fik du ikke næste mens? 

Min mens denne gang er svag. Svagere end den plejer. Blødte svagt første dag, og den sluttede på dag 3/4 med svag blødning igen.  De sidste 2 gange har varede den 1 uges tid. 

Fødte for 10 mdr siden. 

Jo havde helt normal mens. 

Opdagede den kun fordi jeg begyndte at blive meget oppustet, øget appetit og ondt i underlivet. Snakkede så med en arbejdskollega om det som sagde at det var de tegn hun havde med sin søn så tænkte jeg nok måtte prøve at teste for en sikkerheds skyld også var den positiv og havde lige haft min mens en uge forinden 

Anmeld Citér

26. februar 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Jo havde helt normal mens. 

Opdagede den kun fordi jeg begyndte at blive meget oppustet, øget appetit og ondt i underlivet. Snakkede så med en arbejdskollega om det som sagde at det var de tegn hun havde med sin søn så tænkte jeg nok måtte prøve at teste for en sikkerheds skyld også var den positiv og havde lige haft min mens en uge forinden 

Okay  jeg føler mig også oppustet. Og øm. Lidt stikken og jagen I lysken.. 

En smule kvalme.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.