Blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
9 svar
2 synes godt om
26. februar 2016

komodo

Jeg havde ægløsning den 20. Og har her til morgen haft lyserødt udflåd, tror sørme at drømmebebsen er der i første hug  ville bare lige dele min begejstring 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2016

Tip!

komodo skriver:

Jeg havde ægløsning den 20. Og har her til morgen haft lyserødt udflåd, tror sørme at drømmebebsen er der i første hug  ville bare lige dele min begejstring 

Hvornår skal du teste? 

Jeg havde æl mellem 16-18 og jeg er begyndt at "pletbløde", men mon det kan være noget andet?  

Jeg burde først få almindelig mens i næste uge.. 

Anmeld Citér

26. februar 2016

komodo

jeg skal teste den 6. marts, men havde ægløsning den 20. så det passer perfekt med dagene

Håber vi begge får en positiv test 

Anmeld Citér

26. februar 2016

Tip!

komodo skriver:

jeg skal teste den 6. marts, men havde ægløsning den 20. så det passer perfekt med dagene

Håber vi begge får en positiv test 

Jeg skal først teste på tirsdag, og synes det er noget underligt at mens kommer nu.. 

Vi vil SÅ gerne have bebs.. 

Krydser alt hvad vi kan krydse 

Anmeld Citér

26. februar 2016

VN

komodo skriver:

Iiih det er spændende! 

Jeg pletblødte også 7 dage efter æl, i 3 dage. Så stoppede det, så kom der noget igår jeg tænkte var mens.. Men guld hjælpe mig om det ikke er helt stoppet helt idag..  Jeg er på dag 26 idag. Tror næsten jeg er nødt til at tage en test også, min cyklus er 29. 

Giv endelig update med din test D. 6 

Anmeld Citér

26. februar 2016

komodo

VN skriver:

Iiih det er spændende! 

Jeg pletblødte også 7 dage efter æl, i 3 dage. Så stoppede det, så kom der noget igår jeg tænkte var mens.. Men guld hjælpe mig om det ikke er helt stoppet helt idag..  Jeg er på dag 26 idag. Tror næsten jeg er nødt til at tage en test også, min cyklus er 29. 

Giv endelig update med din test D. 6 

jeg kan slet ikke forstå at du kan vente med at teste krydser for at vi alle har en blind passager ombord skal nok opdatere

Anmeld Citér

26. februar 2016

VN

komodo skriver:

jeg kan slet ikke forstå at du kan vente med at teste krydser for at vi alle har en blind passager ombord skal nok opdatere

Jeg havde en spontan abort 30 januar, så jeg ved ikke om jeg tror på den 

men jeg krydser fingre for os alle, ville være så dejligt 

Anmeld Citér

26. februar 2016

komodo

VN skriver:

Jeg havde en spontan abort 30 januar, så jeg ved ikke om jeg tror på den 

men jeg krydser fingre for os alle, ville være så dejligt 

Så har du da stadig en god chance, jeg tror på dig og din livmoder  Jeg fik taget min spiral ud den 12. feb så det ville være fantastisk hvis den bare er der nu, jeg er immervæk blevet 30 og farmand er blevet 40 ..

Masser af babystøv til os 

Anmeld Citér

26. februar 2016

VN

komodo skriver:

Så har du da stadig en god chance, jeg tror på dig og din livmoder  Jeg fik taget min spiral ud den 12. feb så det ville være fantastisk hvis den bare er der nu, jeg er immervæk blevet 30 og farmand er blevet 40 ..

Masser af babystøv til os 

Har lige prøvet at tage en test. Den er ret meget negativ  men så er det bare på igen om 10 dage 

krydser fingre for dig!

Anmeld Citér

26. februar 2016

komodo

VN skriver:

Har lige prøvet at tage en test. Den er ret meget negativ  men så er det bare på igen om 10 dage 

krydser fingre for dig!

Tusind tak, håber på i snart får jackpot 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.