dagpenge-aktivering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. februar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

lige nu er jeg på barsel som slutter sidst i maj.

derefter hedder det dagpenge.

spørgsmålet er når man er over 30 år hvornår sender de så en i aktivering. Jeg er uddannet pædagog.

vi står lige nu med drømme inst til vores datter hvor dem mellemste også går. Men vi kan først få plads 1/8.

hun har dagpleje plads men vi vil helst vente med at sende hende afsted.

hvornår begynder job centeret at sende en i aktivering.

får jeg ikke en fair chance for at søge job enden de sender mig ud.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2016

Anja82

hannetheis skriver:

spørgsmålet er når man er over 30 år hvornår sender de så en i aktivering. Jeg er uddannet pædagog.

vi står lige nu med drømme inst til vores datter hvor dem mellemste også går. Men vi kan først få plads 1/8.

Da jeg skulle i aktivering - i 2012 måtte der max gå 7 uger, men meget har sikkert ændret sig siden da... Men du skal på dp stå til rådighed på arbejdsmarkedet og det gør du ikke, når dit barn er hjemme - ved ikke om de tjekker op på det...

Anmeld Citér

26. februar 2016

De3Guldklumper

hannetheis skriver:

Jeg blev ledig i december 2014 og i start januar 2015 blev jeg sendt i aktivering - så en lille måneds tid. Men jeg vil vove den påstand at det kommer an på hvilken kommune du høre under - dog tror jeg ikke du skal regne med at du får lov at gå så længe. 

Anmeld Citér

26. februar 2016

SandraXOXO

To en halv uge her. Lige midt i sommerferien endda. Det tar de ikke så tungt  tvivler meget på du får lov at gå derhjemme i flere måneder. 

Anmeld Citér

26. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Det går forholdsvis hurtigt - og det smarte vil jo være at du søger job nu, når du ved at du er arbejdsløs om et øjeblik.