Er der farve i den??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. februar 2016

Anonym trådstarter

Er dette et man kalder for skygge streg eller er der farve i aner sgu ikke hvad jeg skal tro selv hjælp piger har fået 2 teste sådan 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Er dette et man kalder for skygge streg eller er der farve i aner sgu ikke hvad jeg skal tro selv hjælp piger har fået 2 teste sådan 

Synes godt jeg kan ane en svag farve. Prøv igen om et par dage 

Anmeld Citér

26. februar 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Synes godt jeg kan ane en svag farve. Prøv igen om et par dage 

Tænker jeg også for streg nr 2 er der men om det er skyggestreg eller ej er svær at se er 14 dage over tid og det var først tirsdag den slog ud 

Anmeld Citér

26. februar 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Tænker jeg også for streg nr 2 er der men om det er skyggestreg eller ej er svær at se er 14 dage over tid og det var først tirsdag den slog ud 

Der er en streg til ihvertfald. Men hvor lang tid efter er billede taget? 

Jeg gik selv næsten 14 dage over tid før jeg testede positiv 

Anmeld Citér

26. februar 2016

Anonym trådstarter

Billedet er desværre taget efter 1 time ved godt man siger man ikke skal stole på testene men med min datter startede mine test med og være utydelig helt frem til uge 9 :-( 

så måske danner jeg lidt hcg har taget 2 teste i morges og begge er negativ endnu 

men ingen tegn på mens er sgu ved og blive skør af det. For ingen af de teste har giver udslag en time efter men siden tirsdags har de gjort når der gået en time. 

Men jeg venter stadig bare på den kommer med det samme for er jeg gravid ville der aldrig gå mere end max 2 min inden den bliver knald rød så , jeg tror ikke jeg gravid havde mit mens 17 januar , og har normalt en cyklus på 28-30 dage  så løbet er nok kørt 

Anmeld Citér

26. februar 2016

Anonym trådstarter

Har taget en ny syntes jeg kan ane lidt men den er 10 min gammel 9-10 min ihvertefald (den har en lille tryk men fornemmer noget ned hele vejen ) men måske mln hjerne opspinder til der er en streg 

Anmeld Citér

26. februar 2016

Anonym trådstarter

Og nu sådan 

Anmeld Citér

26. februar 2016

Anonym trådstarter

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal tro! Det jo efter tid :-(

Anmeld Citér

26. februar 2016

Diosa85

Hvis den er over tid så kan du ikke regne med den nej. Heller ikke den svage streg da det kan være rest væske. 

Anmeld Citér

26. februar 2016

Anonym trådstarter

Hmm syntes bare det mærkeligt det var jo sådan jeg opdagede med min datter at streg blev mere tydelig efter tid :/ for kunne godt ane noget i den efter 2 min men bare ikke med så højt en farve (det er lidt nemmer og se i virkeligheden) men syntes bare stadig noget er negativt når den ikke viser helt lyserød efter 2 min kunne bare lige ane det var der stregen ville komme hvis det var  :/ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.