Kontanthjælpsspørgsmål omkring §25, stk 3, nr. 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har lige et spørgsmål

Jeg har lige kigget på beskæftigelsesministeriets hjemmeside for at se hvor meget jeg ca kunne få i ydelse som forsørger, jeg faldt så over et skema hvor der faktisk var en linje hvor der står:

Under 30 år, gravid (passeret 12. svangerskabsuge)

§ 25, stk. 3, nr. 3

10.968 kr. pr. måned

Jeg tænker så, er det noget andre er klar over og som har prøvet eller får i ydelse nu? 

Jeg tænker i hvert fald at jeg lige skal have ringet til min rådgiver i morgen.

Jeg er selv 23 år gammel og 13+1

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2016

ESV

Anonym skriver:

Jeg har lige et spørgsmål

Jeg har lige kigget på beskæftigelsesministeriets hjemmeside for at se hvor meget jeg ca kunne få i ydelse som forsørger, jeg faldt så over et skema hvor der faktisk var en linje hvor der står:

Under 30 år, gravid (passeret 12. svangerskabsuge)

§ 25, stk. 3, nr. 3

10.968 kr. pr. måned

Jeg tænker så, er det noget andre er klar over og som har prøvet eller får i ydelse nu? 

Jeg tænker i hvert fald at jeg lige skal have ringet til min rådgiver i morgen.

Jeg er selv 23 år gammel og 13+1

Nej jeg har ikke prøvet det da jeg er over 30 men når det står sort på Hvidt hvad er det så du skal spørge om?

Anmeld Citér

25. februar 2016

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Nej jeg har ikke prøvet det da jeg er over 30 men når det står sort på Hvidt hvad er det så du skal spørge om?

Jeg tænkte bare hvis der måske var noget jeg havde overset, men det må jo så passe som det står der sort på hvidt 

Anmeld Citér

25. februar 2016

ESV

Anonym skriver:

Jeg tænkte bare hvis der måske var noget jeg havde overset, men det må jo så passe som det står der sort på hvidt 

Men overset i forhold til hvad? Jeg er slet ikke sikker på jeg har forstået hvad det er du er i tvivl om

Anmeld Citér

25. februar 2016

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Men overset i forhold til hvad? Jeg er slet ikke sikker på jeg har forstået hvad det er du er i tvivl om

Jeg er gravid for første gang og jeg anede ikke at man kunne få ekstra ydelse når man er gravid. Jeg ved ikke meget om graviditet og alt hvad det helt indebærer da jeg ikke rigtig har fået noget af vide endnu.

Det jeg ved er noget jeg selv har læst mig til.

Anmeld Citér

25. februar 2016

alenemor42

Men er de klar over på kommunen du er gravid ? Har du afleveret din vandrejournal? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.