Hej derude piger.
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Håber I vil dele ud af jeres erfaringer. Undskylder for det på forhånd længere indlæg.
Jeg stoppede med p-piller i november og blev to uger efter gravid, ret tilfældigt. Jeg havde taget ægløsningstests to dage for at kunne beregne min ægløsning fremover som begge var negative. Morgenen efter var min kæreste og jeg sammen og senere på dagen kunne jeg teste fuldt positiv på ægløsningstest. Jeg aborterede desværre i 8. uge. Nu tænker jeg selvfølgelig kun på at blive gravid igen.
I forbindelse med aborten blødte jeg i 6 dage og er nu på 19. dagen efter aborten startede. Jeg har testet på ægløsningstest fra den dag jeg stoppede med at bløde og den sidste uge har jeg testet 2-3 gange om dagen uden noget positivt resultat. De sidste par dage har jeg et par enkelte gange kunne teste næsten positivt, men negativt igen senere på dagen. Jeg har for en uge siden ca. haft fertilt udflåd, tror jeg nok, og har for nogle dage siden haft smerter lignende ægløsningssmerter
Mit spørgsmål og bekymringer går derfor på, om jeg kan have misset en ægløsning selvom testene har været negative? Hvad tror I?
Anmeld
Citér