Rutine vækstscanning fra Helvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
3 svar
3 synes godt om
25. februar 2016

Anonym trådstarter

Så skulle man lige til rutine vækstscanning som med den ældste datter hvor til Helvet startede få at vide at se syntes søsters hovede er for lille og derfor mistænker en infektion der i væreste tilfælde kan betyde at det ikke vil vokse som det skal  derfor skal jeg nu have taget en blodprøve og derefter til scanning igen om 14 dage vor jeg også får svar på prøven

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2016

Carina:-)

Øv! 

Håber det bedste 

Fik du ikke en samtale om hvad det kan have af konsekvenser ? Synes det er synd du skal gå i 14 dage og være bange hvis der var mulighed for du kunne beroliges lidt ved en evt samtale. 

Anmeld Citér

25. februar 2016

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Øv! 

Håber det bedste 

Fik du ikke en samtale om hvad det kan have af konsekvenser ? Synes det er synd du skal gå i 14 dage og være bange hvis der var mulighed for du kunne beroliges lidt ved en evt samtale. 

Nej gjorde jeg ikke de virkede heller ikke så bekymret dom mig men hvis man tænker sig om ved man jo godt at hvis kraniet ikke vokser så kan hjernen jo heller ikke

Anmeld Citér

25. februar 2016

Carina:-)

Anonym skriver:

Nej gjorde jeg ikke de virkede heller ikke så bekymret dom mig men hvis man tænker sig om ved man jo godt at hvis kraniet ikke vokser så kan hjernen jo heller ikke

Men hvis læger osv ikke virker bekymret tænker jeg at de trods alt ved hvad de skal kigge efter og de havde næppe sendt dig hjem hvis det så kritisk ud

Min den yngste havde og har også et lille hovede .men er helt normal og så længe han følger sin egen kurve og det altså vokser ja så er der ikke grund til bekymring. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.