Hej derude.
Jeg ved ikke hvordan jeg starter det her indlæg. Men prøver.
Jeg er i tyverne, bor sammen med kæreste og vores fælles søn.
jeg er startet nyt arbejde og har været der ca 3 uger nu. Og der er den her pige/kvinde tror hun er to-tre år ældre end mig. Men hver gang jeg ser hende bliver jeg sådan nervøs. Jeg synes hun er interessant og bliver nysgerrig omkring hende.
Jeg tror sku jeg har fået et girl crush på hende. Jeg er og har altid kun være opslugt af drenge/mænd og har aldrig oplevet det her før. Synes bare hun er så klog på en god måde, og speciel.
Jeg tror faktisk hun er til piger men er ikke sikker, hun er ogaå sådan lidt drenged.
Vil ikke sige jeg er til piger, har aldrig været sammen med en pige før og er meget interesseret i mænd og mandens pik ja undskyld sproget, vil ik kunne leve et liv uden tror jeg hehe (altså er ikke sammen med alle mulige , kun kæresten men bare så i forstår hehe)
og det kan hurtigt kilde i maven over en mand jeg ser, og har jo også en drenge kæreste gennem 5 år...
what..to...do... Fuck jeg synes det mærkeligt. Haha
jeg er selv en indelukket person når jeg møder nye mennesker, og er nok lidt "alene" hvis i forståe. Jeg er ukke typen der starter en samtale.
Men har i oplevet det før, pludselig at få et crush på en anden? Enden modsatte køn eller pludselig samme køn?

Hilsen mig
Anmeld
Citér