Det gør pisse ondt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. februar 2016

Anonym trådstarter

Brud er aldrig sjove, slet ikke når det ender grimt med uvenskab og det hele. Det gør bare så ondt. Det var ham der pludselig ikke gad mere, og jeg savner ham bare som ind i helvede. Går konstant med en knude i maven og brystet og føler ingen glæde ved noget. Vi har ikke børn sammen og jeg har slettet alle billeder og beskeder for ikke at pine mig selv. Men alt minder mig om ham. Hvornår går det væk? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2016

God-mor

Anonym skriver:

Brud er aldrig sjove, slet ikke når det ender grimt med uvenskab og det hele. Det gør bare så ondt. Det var ham der pludselig ikke gad mere, og jeg savner ham bare som ind i helvede. Går konstant med en knude i maven og brystet og føler ingen glæde ved noget. Vi har ikke børn sammen og jeg har slettet alle billeder og beskeder for ikke at pine mig selv. Men alt minder mig om ham. Hvornår går det væk? 

Hvor jeg føler med dig Det er så hårdt at have hjertesorger, og man tror aldrig det bliver bedre, men det GØR det, og det skal du stole på. Der er noget om ordsproget at tiden læger alle sorg, i hvert tilfælde kærestesorger. Det tager lang tid og det er hårdt! Men du kommer igennem det og finder glæden igen. Stol på at der en dag dukker en op som igen vil slå benene væk under dig. Indtil da skal du finde dig selv og finde lykken i andre ting. Syntes det er en god ide at du har slettet en masse for ikke at pine dig selv og særligt nu i ikke har børn sammen. Havde i børn sammen så er man bundet sammen på en anden måde og man kan ikke bare slette den anden. Jeg sender dig en masse positive tanker og en kæmpe krammer. Det skal nok gå!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.