Sygedagpenge lille beløb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
10 svar
1 synes godt om
25. februar 2016

Anonym trådstarter

Det er første gang idag jeg får sygedagpenge. Har kun fået 6600 udbetalt. Kontaktede kommunen og de siger er det er for 2 uger. De skær den 21/2.16. Underlig skærringsdato. Min tidligere arb. giver skulle meget gerne give mig løn fra 29/1-04/2-16. 

2 ugers penge er jo ikke nok til regninger med mere. øv bøv. Måtte bare lige ud med det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2016

ninibadini

Ja det er desværre sådan det er. Når du får for en hel måned vil der være måneder hvor du får for 4 uger og nogle gange for 5 uger

Anmeld Citér

25. februar 2016

Anonym trådstarter

ninibadini skriver:

Ja det er desværre sådan det er. Når du får for en hel måned vil der være måneder hvor du får for 4 uger og nogle gange for 5 uger

Tak heldigvis har jeg nogle penge stående på min opsparing. men fik lidt et chock.

Anmeld Citér

25. februar 2016

Sedigfor

Kender det godt, jeg står os til at have et stort minus på Lin konto om ca en mdr. Så øv!

Anmeld Citér

25. februar 2016

alenemor42

Barselsdagpenge er det samme. Hold da kæft jeg syntes det er åndssvagt og oldnordisk.

Jeg stod også med et kæmpe minus da jeg overgik til barselsdagpenge.

Anmeld Citér

25. februar 2016

Carina:-)

Det er jo pga behandlings tid så de kan nå det inden d. 1. 

Vi kører også løn 15-14 netop for at have 14 dage til at lave løn- 

Anmeld Citér

25. februar 2016

Carina:-)

Det er jo pga behandlings tid så de kan nå det inden d. 1. 

Vi kører også løn 15-14 netop for at have 14 dage til at lave løn- 

Anmeld Citér

25. februar 2016

drabo

Profilbillede for drabo

JA, det er lidt et chok, hvis man ikke lige er opmærksom på det. Men det er jo fordi man kun skal have dagpenge for de dage man er berettiget til, så der ikke kommer en masse tilbagebetalingssager.

Det er jo ikke anderledes end, hvis man går fra at være forudlønnet til bagudlønnet. Husk til gengæld, at den dag du kommer tilbage fra sygdom, så får du en ekstra lille gave med de resterende dagpenge - så hvis du starter på job igen d. 1 - så får du jo lige 10 dages dagpenge oveni lønnen i slutningen af måneden. Så man får pengene, der er bare lige en lille forskydning.

Men godt du klarer det.

Anmeld Citér

25. februar 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Det er første gang idag jeg får sygedagpenge. Har kun fået 6600 udbetalt. Kontaktede kommunen og de siger er det er for 2 uger. De skær den 21/2.16. Underlig skærringsdato. Min tidligere arb. giver skulle meget gerne give mig løn fra 29/1-04/2-16. 

2 ugers penge er jo ikke nok til regninger med mere. øv bøv. Måtte bare lige ud med det. 

Min kæreste har kun fået 5100,-

Anmeld Citér

25. februar 2016

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Min kæreste har kun fået 5100,-

Puha det er ik meget altså 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.