Jalousi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. februar 2016

Anonym trådstarter

Min bror og hans kæreste er lige blevet forældre til en lille pige, og jeg er selv gravid i uge 35.. Men hold nu op hvor er jeg jaloux på dem at de har født nu og fået en dejlig rask pige er selvfølgelig glad på deres vejne men jeg har sådan en jaloux følelse i min krop og det synes jeg egentlig ikke jeg kan være bekendt og min mand kiggede også åndssvagt på mig og sagde at lige om lidt er det vores tur så havde jo ikke noget at blive jaloux over.  Er sådan helt vildt flov over det er der andre der kan genkende den følelse ??

Vi skal ned og besøge dem på hoapitalet idag og glæder mig da også til at se dem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2016

Tutter92

Jeg tror altså at det er helt normalt.

Der er jo ikke noget mere spændende i verden end at møde sit barn som man har båret på i 9 måneder.

Anmeld Citér

25. februar 2016

God-mor

Anonym skriver:

Min bror og hans kæreste er lige blevet forældre til en lille pige, og jeg er selv gravid i uge 35.. Men hold nu op hvor er jeg jaloux på dem at de har født nu og fået en dejlig rask pige er selvfølgelig glad på deres vejne men jeg har sådan en jaloux følelse i min krop og det synes jeg egentlig ikke jeg kan være bekendt og min mand kiggede også åndssvagt på mig og sagde at lige om lidt er det vores tur så havde jo ikke noget at blive jaloux over.  Er sådan helt vildt flov over det er der andre der kan genkende den følelse ??

Vi skal ned og besøge dem på hoapitalet idag og glæder mig da også til at se dem

Det tror jeg da er meget normalt :-) Du er vel utålmodig, og ville ønske det var dig der lå med din baby i armene nu:-) Så længe de ikke mærker din jalousi, så er det da helt ok.    

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.