Vaske babytøj - hvor mange gange og hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. Hvor tidligt er i gået i gang med at forberede til babys ankomst? Jeg er i uge 35 og kan ikke helt beslutte mig for hvornår det er tid til at vaske babys tøj. Jeg er også i tvivl om hvor mange gange jeg bør vaske det. Jeg læste det skal vaskes flere gange inden kemikalierne forsvinder. Hvad har I gjort?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

striber

Jeg vaskede mit da jeg var i uge 37. Og vaskede det nu kun én gang.

Med mi første, tror jeg allerede jeg vaskede det i uge 32 

Anmeld Citér

24. februar 2016

serinasmor

Hej piger. Hvor tidligt er i gået i gang med at forberede til babys ankomst? Jeg er i uge 35 og kan ikke helt beslutte mig for hvornår det er tid til at vaske babys tøj. Jeg er også i tvivl om hvor mange gange jeg bør vaske det. Jeg læste det skal vaskes flere gange inden kemikalierne forsvinder. Hvad har I gjort?

Jeg har altid vasket tøjet 1 gang .. om det er nyt eller brugt gjorde i øvrigt ingen forskel  

Dog er jeg faktisk det seneste års tid holdt op med at vaske nyt tøj til den 6 årige - hvis det ikke lugter og hun står og tripper for at få det på  

Og vaske det da bare nu så småt - hvis du har tid  

Anmeld Citér

24. februar 2016

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Er selv i uge 35 og er lige gået i gang med at vakse tøj også, da godt vil have det klart fra uge 37  det med vaske det flere gange har jeg aldrig hørt vasker kun mit 1 gang i neutral vaskemiddel og det dufter ikke af kemikalier eller noget bagefter det dufter rent

Anmeld Citér

24. februar 2016

ninibadini

Har også godt hørt det med at det bør vaskes flere gange. Men altså... Da vi var børn vaskede vores forældre ikke tøjet inden brug, og vi er da blevet nogenlunde  I øvrigt køber jeg meget brugt tøj, og der slipper man jo for at tænke på kemikalier.

Du kan da bare vaske det når du synes  Hvis det ligger i et skab, bliver det jo ikke støvet inden baby får det på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.