HJÆLP husker ikke symptomerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. februar 2016

Anonym trådstarter

Gør mig lige privat da familie og venner herinde ikke skal opdage at de skal være moster og tanter igen måske

Jeg har testet SVAGT positivt idag og er i uge 3+4 ca tror jeg min cyklus er uregnlig den kan være fra 31-45 dage men den er taget  inden for tid men blevet mere klar jo længere den lagde og kan ikke finde ud af om det er en skyggestreg, men efter mine 3 mens jeg har haft , er min gennemsnit 35 dage og jeg er på 38 dag så det er lidt fity fity om jeg skal regne med den men som sagt jeg kunne fornemme den inden for 2 min men efter 10 min blev den mere klar efter den havde lagt så jeg kunne se den i stragt hånd (sådan startede det ved min datter) i uge 3. , men har jeg sådan en stikkende fornemmelse / kløen , kan simpelhent ikke huske om jeg havde det i min graviditet? for en murren for lænden kan jo også betyde mens? 

jeg har adels ingen symp udover den der murren/stikkende kløene fornemmelse i lænden som er utrolig mild ikke noget jag eller ligne (føles ligesom hvis man sidder for længe på røven) . 

Nå men uanset krydser jeg fingere for at i næste uge er stregen helt rød

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

Sedigfor

To graviditeter er ikke ens (:

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym trådstarter

Det jeg 100% klar over men sidste graviditet havde jeg stort set ingen tegn udover udbleven mens det kom først til sidst hvor Hele mit halsrør var ædt op af halsbrand 

Anmeld Citér

24. februar 2016

grinny

Jeg havde ingen symptomer sidst overhovedet - denne gang er jeg 4+5 og har kvalme, meget ømme bryster og meget mere stikken i underlivet end sidst 

Det er utroligt det kan være så forskelligt 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Jeg havde ingen symptomer sidst overhovedet - denne gang er jeg 4+5 og har kvalme, meget ømme bryster og meget mere stikken i underlivet end sidst 

Det er utroligt det kan være så forskelligt 

Meget stort tillykke med graviditeten :-D 

ja men 7 9 13 havde jeg det perfekt ! Håber sådan den er god nok ❤️ Den spire er virkelig ønsket ❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.