Pakker med B-post

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2016

Anonym trådstarter

Halløj.

Jeg har købt noget over 'den blå avis,' som sælger ville sende. Jeg betalte for porto og hun ville sende med b-post, når pengene var overført.

Ifølge hende, skulle pakken være sendt onsdag i sidste uge, altså for en uge siden. Jeg har endnu ikke modtaget pakken.

Er ikke kendt med b-post og ved derfor ikke hvad jeg kan forvente af tid, men hun skrev der kunne gå op til 4 dage? - Men jeg har endnu ikke fået den.

Nogen der har erfaringer? - Og hvis det lyder underligt, hvad skal/kan man evt. skrive/sige til sælger? 

Håber på hjælp!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

Dorthe1986

Altså jeg har modtaget en pakke med b post i dag. Den blev sendt i forgårs og kom så altså i dag. Så synes det er mystisk din endnu ikke er dukket op.

Anmeld Citér

24. februar 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Halløj.

Jeg har købt noget over 'den blå avis,' som sælger ville sende. Jeg betalte for porto og hun ville sende med b-post, når pengene var overført.

Ifølge hende, skulle pakken være sendt onsdag i sidste uge, altså for en uge siden. Jeg har endnu ikke modtaget pakken.

Er ikke kendt med b-post og ved derfor ikke hvad jeg kan forvente af tid, men hun skrev der kunne gå op til 4 dage? - Men jeg har endnu ikke fået den.

Nogen der har erfaringer? - Og hvis det lyder underligt, hvad skal/kan man evt. skrive/sige til sælger? 

Håber på hjælp!

Jeg har oplevet at der er gået helt op til 10 dage. En børnetøjs gruppe jeg er medlem af på Facebook, var der en der skrev i går at noget hun sendte i oktober først var dukket op i går. 

Post dk er generelt bare langsomme.

Anmeld Citér

24. februar 2016

striber

Jeg har oplevet at der gik 11 dage med b post  

Kontakt hende og sig, at du endnu ikke har modtaget den. Bare for at gøre hende opmærksom på det. Det kan også være at den er forsøgt afleveret hos dig, og de har glemt at aflevere en indleveringsseddel- Det har jeg også prøvet.

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym trådstarter

Den kan ikke være afleveret forgæves, da der har været nogen hjemme hver dag. 

Men hvad skriver man til sælger? 

Det lyder vildt hvis der går mere end + 10 dage 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Halløj.

Håber på hjælp!

Der kan godt gå lang tid. Har oplevet op til 4 ugers leveringstid og har en på vej efter 3 uger nu. 

Anmeld Citér

24. februar 2016

loop

Anonym skriver:

Det kan det desværre godt. Jeg(og har også hørt det fra andre), har siddet hjemme og set posten komme, efterlade en seddel i postkassen med "pakke forsøgt afleveret, kan nu hentes på posthuset", hvor posten slet ikke ringede på døren(blev blot siddende i bilen, og smed sedlen i postkassen).

Her hvor jeg bor kan A-post godt tage 4-5 hverdage, så jeg undres slet ikke over at du endnu ikke har modtaget B-post.

Anmeld Citér

24. februar 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Sagtens. Jeg er også hjemme hver dag og har tit oplevet at få en seddel, de har bare ikke ringet på. 

Du skriver bare noget i stil med: 

Hej, jeg har endnu ikke modtaget din pakke. 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Mortil2drenge<3

Har selv oplevet vente i 10 dage bor i modsat ende af landet kan der sagtens gå en uge  og sådan er det med B post vil man have hurtig levering må man sende forsikret eller med a. Jeg bruger altid selv coolrunner der sender man forsikret og kan følge pakken og pakker fra 0 - 1 kg koster kun 24 kr at sende man skal bare selv hente pakken i den nærmeste butik plejer som regel og være på en Shell tank eller kiosk 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Isabella_mor

Anonym skriver:

Halløj.

Håber på hjælp!

Medb porto kan det tage op til tre uger!!!! Jeg har oplevet det så tit. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.