Er der normalt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.859 visninger
10 svar
2 synes godt om
24. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder

Jeg er nød til at høre om noget.

Jeg er en af de kvinder der elsker at kysse. Men det sker ikke så tit når man tænker på at jeg har en kæreste, for han synes at det er normalt at når man har været sammen længe så kysser men altså ikke dagligt.

Og det synes jeg altså er mærkeligt, jeg siger ikke at men skal side og kysse hele dagen, men måske bare når man ser hinanden efter en lang dag eller måske bare når man går i seng men det gider han ikke ligesom der heller ikke bliver kysset ved sex. det skal lige siges vi har været sammen snart 4 år

Nu kommer mit spørgsmål så er det mig der er mærkelige eller er det ham ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

Bebsen

I mine forhold har jeg altid kysset Hej og farvel, godmorgen og godnat, og et par kys hvis man lige komme forbi hinanden eller jae bare fordi og så under sex  Jeg elsker at kysse 

Anmeld Citér

24. februar 2016

lillespir26

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder

Jeg er en af de kvinder der elsker at kysse. Men det sker ikke så tit når man tænker på at jeg har en kæreste, for han synes at det er normalt at når man har været sammen længe så kysser men altså ikke dagligt.

Og det synes jeg altså er mærkeligt, jeg siger ikke at men skal side og kysse hele dagen, men måske bare når man ser hinanden efter en lang dag eller måske bare når man går i seng men det gider han ikke ligesom der heller ikke bliver kysset ved sex. det skal lige siges vi har været sammen snart 4 år

Jeg har været sammen med min kæreste i 8 år og vi kysser også sjældent desværre jeg syntes bestemt ikke der er noget normalt ved det men måske det bare det forsvinder med tiden

Anmeld Citér

24. februar 2016

Ai sha

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder

Hmmm min mand kysser mig flere gange dagligt i alle situationer. 

Tror osse jeg ville blive pænt trist hvis jeg oplevede det du gør :/

Anmeld Citér

24. februar 2016

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder

Ingen kys ved sex... 

Det er da det der tænder mest..

Altså her ingen kys, ingen sex..

Og vi kysser hver dag og vi har været sammen i 18 år..

Anmeld Citér

24. februar 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder

Jeg vil sige at det er din kæreste der ikke var helt normal på det område.

Min kæreste og jeg har været sammen i 15 år og vi kysser flere gange om dagen. I hverdagen gør vi det som regel når han går ud af døren, når en af os kommer hjem sidst og når vi går i seng. Udover det gør vi det også i løbet af eftermiddagen.

Jeg spurgte lige min kæreste om han oplevede sine mandlige venner, om de også kyssede deres bedre halvdel, engang i mellem, når han var hjemme ved dem, og det sagde han ja til. Og det samme oplever jeg også hos vores fælles venner og mine egne venner.

Hvis det er et uopfyldt behov, så må du da snakke med kæresten om det. Hvordan holder I ellers liv i lidenskaben?

Mvh. M

Anmeld Citér

24. februar 2016

i drømmen kommende mor

Vi har været kærester i 15 mdr. Vores kæresteri er en udløber af en flerårige venskab, der pludselig og overraskende for os begge blev til kærester. 

Vi kysser meget, det er godmorgen, det er farvel, det er når vi kommer hjem fra job, eller den ene kommer hjem til den anden, det er godnat og så er der det kys der bare falder uden grund. Det er hurtige kys og det er de længere kys. Vi kysser også under sex. 

Kys betyder meget for os, det gør kærtegn i det hele taget, men der gik faktisk lidt i tid i vores forhold førend vi begyndte at kysse, jeg tror det handlende om at vi var i en face mellem venskab og kærester, hvor vi ikke rigtige vidste hvor det endte, og vi havde brug for at vide det først, inden vi kunne kaste os helt ud i det.

Det kan ske, at vi "glemmer" kysset når vi ex. Kommer hjem fra job, fordi der lige skal fortælles noget, men så går der ikke langtid før den ene af os, siger " hov vi glemte noget" også falder kysset. 

Jeg ved ikke hvad der er normalt eller unormalt, jeg tænker at man hver især har nogen og dem drøfter man, og finder den løsning, begge parter kan fungere bedste med. 

Herhjemme ville vi begge undrer os, hvis den anden part ikke ville kysse, fordi det netop er så vigtigt for os, og siger os meget om vores venskab, men vi ville synes det var lige så underligt hvis vi ikke holdte i hånd, når vi går tur, eller jeg holdte op med at nusse kæresten i nakken, når vi ser tv. 

Hvis nu en af os ikke ville kysse så meget, tror jeg faktisk den anden ville affinde sig med det.

Anmeld Citér

24. februar 2016

klmf

Vi kysser hver dag; hej og farvel, når vi sidder i sofaen, når vi laver mad, godnatkys osv. Altså små kys. Et ordentligt snav, det er forbeholdt sex Bryder mig selv ikke om kærester, der æder hinanden for øjnene af andre, så det skåner jeg også andre for

Anmeld Citér

24. februar 2016

pussekat

ikke kys så have han får svar at det gør man vi kys her i hus når vi her lyst og det bliv kys godmorgen og godnat og når han køre på arbejde kom han ind og kys mig før han køre og når han kom hjem kys han mig og vi kys også når vi her sex 

Anmeld Citér

24. februar 2016

loop

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder

Jeg synes hverken du eller han er mærkelig. Det lyder til i har forskellige behov, så i må have en snak, så i kan nå frem til en fælles forståelse

Jeg er ikke selv i et forhold, og dem jeg kender, er der par der kysser, og par der ikke gør.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.