Vi har været kærester i 15 mdr. Vores kæresteri er en udløber af en flerårige venskab, der pludselig og overraskende for os begge blev til kærester.
Vi kysser meget, det er godmorgen, det er farvel, det er når vi kommer hjem fra job, eller den ene kommer hjem til den anden, det er godnat og så er der det kys der bare falder uden grund. Det er hurtige kys og det er de længere kys. Vi kysser også under sex.
Kys betyder meget for os, det gør kærtegn i det hele taget, men der gik faktisk lidt i tid i vores forhold førend vi begyndte at kysse, jeg tror det handlende om at vi var i en face mellem venskab og kærester, hvor vi ikke rigtige vidste hvor det endte, og vi havde brug for at vide det først, inden vi kunne kaste os helt ud i det.
Det kan ske, at vi "glemmer" kysset når vi ex. Kommer hjem fra job, fordi der lige skal fortælles noget, men så går der ikke langtid før den ene af os, siger " hov vi glemte noget" også falder kysset.
Jeg ved ikke hvad der er normalt eller unormalt, jeg tænker at man hver især har nogen og dem drøfter man, og finder den løsning, begge parter kan fungere bedste med.
Herhjemme ville vi begge undrer os, hvis den anden part ikke ville kysse, fordi det netop er så vigtigt for os, og siger os meget om vores venskab, men vi ville synes det var lige så underligt hvis vi ikke holdte i hånd, når vi går tur, eller jeg holdte op med at nusse kæresten i nakken, når vi ser tv.
Hvis nu en af os ikke ville kysse så meget, tror jeg faktisk den anden ville affinde sig med det.