Cyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

234 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. februar 2016

Anonym trådstarter

Ja nu bliver jeg desværre i tvivl .. 

Min sidste mens, startede d. 20. Januar, skulle ha' haft den i lørdags, den dukkede aldrig op .. Men nu sidder jeg og tæller dagene, og så vidt jeg kan komme frem til så er det 36 dage siden jeg sidst havde min mens.. 

Vil det sige, at hvis jeg er gravid, så er jeg 5+1?

Håber I kan hjælpe mig )

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

smilfraungpige

ved du hvormeget din cyklus plejer at være på? det nemlig få der har en cyklus på de 28 dage. 

Anmeld Citér

24. februar 2016

smilfraungpige

men hvis du ved du skulle ha haft din mens i lørdags 4+4 kun. 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym trådstarter

smilfraungpige skriver:

ved du hvormeget din cyklus plejer at være på? det nemlig få der har en cyklus på de 28 dage. 

Ja den plejer at være 30-31 dage .. men tager jeg ud fra min ægløsning som jeg havde mandag d. 8 om aftenen til tirsdag d. 9. om formiddagen, så er jeg kun 4+1-2.. 

Anmeld Citér

24. februar 2016

smilfraungpige

Anonym skriver:

Ja den plejer at være 30-31 dage .. men tager jeg ud fra min ægløsning som jeg havde mandag d. 8 om aftenen til tirsdag d. 9. om formiddagen, så er jeg kun 4+1-2.. 

prøv en test, for så er du gået over tid, man får mens på 14 dagen efter ægløsning. 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym trådstarter

smilfraungpige skriver:

prøv en test, for så er du gået over tid, man får mens på 14 dagen efter ægløsning. 

Jeg tog en test i weekenden, men den var negativ, men hvis det er 14 dage efter ægløsning, så var jeg heller ikk gået over tid i weekenden . 

Må prøve at vente med at teste til i næste uge .. For så er der måske større chancer for at den er positiv, og jeg ikk skal ud og købe flere test

Anmeld Citér

24. februar 2016

smilfraungpige

hvis du havde ægløsning den 8-9 så burde du kunne teste nu, jeg havde ægløsning den 12-13 og test dag her den 26 eller 27

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym trådstarter

smilfraungpige skriver:

hvis du havde ægløsning den 8-9 så burde du kunne teste nu, jeg havde ægløsning den 12-13 og test dag her den 26 eller 27

for at være på den "sikre" side, så venter jeg til i næste uge, for hvis jeg er gravid, burde den være helt positiv der

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.