Væmmelige drømme under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2016

Yoggibear

Molly90 skriver:

er der nogen af jer gravide der har prøvet at have drømme om jeres baby dør? 

Jeg havde i nat en drøm der virkelig var ubehagelig, vågnede op og begyndte at stortude

drømte jeg fødte vores søn og alt var sådan normalt ved det, men så kunne han ikke trække vejret lige pludselig og så tog de ham og senere kom de ind og fortalte han var død. Og så drømte jeg ellers at jeg skulle planlægge begravelse osv. Virkelig forfærdeligt  

andre der har haft sådan nogle væmmelige drømme??

Jeg har flere mærkelige drømme om baby, nogle af dem har været beroligende mens andre foruroligende. 

Den ene nat drømte jeg at jeg vågnede ( hvilket jeg troede var rigtigt for alt var så virkeligt). Jeg skulle tisse som heller ikke er unormalt for mig om natten. Plop og der røg baby i toilettet vor jeg nåede at få trukket på skyl inden jeg så det. Jeg vågnede straks derefter og så ovenikøbet at jeg var ved at komme for sent på arbejde. Hele min verden væltede og jeg tudede voldsomt. Min kæreste beroligede mig heldigvis men jeg var nervøs for at gå på toilettet flere dage efter. Følelsen af ubehag sad stadig i mig.

det lyder virkelig ubehageligt med det hele. Håber ikke du får fleres af dem. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2016

hejmeddig10

Molly90 skriver:

Virkelig væmmeligt altså  

har også haft andre mærkelige drømme, blandt andet jeg har født en kat men det ligger jo lidt mere til den sjove ende 

men direkte og drømme om død og begravelse det er sgu da tarveligt 

Det er monster tarveligt! Men heldigvis har jeg en datter der lever fuldt ud den dag i dag, og er blevet 1 år :p 
Men snakkede med min mor om det dengang, og hun sagde at det var meget normalt :p 

Anmeld Citér

17. marts 2016

Mortil2drenge<3

hejmeddig10 skriver:

Det er monster tarveligt! Men heldigvis har jeg en datter der lever fuldt ud den dag i dag, og er blevet 1 år :p 
Men snakkede med min mor om det dengang, og hun sagde at det var meget normalt :p 

Snakkede også med min jordmoder om det og hun sagde også det helt normalt at drømme sådan nogle drømme 

Anmeld Citér

17. marts 2016

jenny4

Jeg tror det er beslytterinstinktet der sætter igang. Selvom min datter nu er 10 måneder så har jeg af og til både katastrofedrømme men også tanker a la "hvad nu hvis der kommer en hjemmerøver, vi får et terrorangreb, vi kommer i et færdselsuheld og den værste hvor jeg står i en situation hvor jeg skal vælge mellem at redde et af vores to børn". Det er helt absurd at bruge tankekraft på men alligevel vil min hjerne det.

Anmeld Citér

17. marts 2016

jKd

Ej hvor sjov jeg lig ser dette tråd. Jeg har nemlig to nætter i træk drømt forfærdelige drømme om min ufødte datter. Jeg er 18+3 uger henne. Jeg drømte at jeg fødte hende i uge 20, men hun kom bare ud af maven. Og hun var ret stort. Og den anden var hun døde 

Frygteligt 

Anmeld Citér

17. marts 2016

Mortil2drenge<3

jKd skriver:

Ej hvor sjov jeg lig ser dette tråd. Jeg har nemlig to nætter i træk drømt forfærdelige drømme om min ufødte datter. Jeg er 18+3 uger henne. Jeg drømte at jeg fødte hende i uge 20, men hun kom bare ud af maven. Og hun var ret stort. Og den anden var hun døde 

Frygteligt 

Ja det er virkelig frygtelig. Husk på det bare er nogle dumme drømme 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.