D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:
Jeg gør alt for ham han ønsker massage det får ha straks, når han skal i bad/ arbejde gør jeg hans tøj klar.. Jeg laver mad til ham.. Men han blev ved med at sige jeg beskylder ham for at tage kokain i hverdagene.. Hvilket er et løgn.. Jeg har sagt til ham at jeg Ingen tillid har til ham længere og at han kan gøre hvad han ville.. Det blev han så gal og sagde "jeg bestemmer hvad jeg ville, hvem tror du lige du er, din luder!?" Og siden den dag har jeg ikke snakket med ham.. Jeg kan ikke acceptere at han kalder mig for luder undskyld sproget.. 
Det havde jeg overhovedet ikke fundet mig i! Ja jeg lyder måske lidt hård, men personligt har jeg ingen tolerance overfor stoffer. Det er ikke noget jeg vil have i mit liv, og det er ikke noget mit barn skal vokse med at have tæt ind på livet.
Jeg ville have gjordt det MEGET klart for ham, at han enten kunne lade HELT og adeles være med at tage stoffer (eller i hvert fald hårde stoffer, hvis du har det ok med hash'en) og tage kontakt til et misbrugcenter hurtigst muligt, for at få hjælp til at holde op. Ellers måtte han pakke sine ting og finde sig et andet sted at bo. (Alternativt pakker du ungerne og går).
Jeg ville sådan set være mere eller mindre ligeglad med om det er noget der sker i hverdagen eller noget der sker til fester, når han har behov for at have en pose liggende i natbordet. Sådan noget ville ikke høre til i mit hjem, og da slet slet ikke i en skuffe hvor et barn, i et ubevogtet øjeblik kunne risikere at finde det.
Og ja, jeg er MEGET sort/hvid på det område. Men jeg ønsker ikke at have nogen form for misbrug i mit liv, og da slet ikke i min datters liv.
Anmeld
Citér