Manden taget stoffer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
5 svar
7 synes godt om
23. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej, jeg sidder i en svær situation.. Jeg er både ked af det og sur.. Jeg føler mig snydt.. I søndags fandt jeg en lille pose med kokainpulver, det bemærkede jeg da alle min mands gamle fitness kort og bank kort lå på natbordet.. Jeg tænkte hvorfor han tog dem frem når han ikke bruger dem længere.. Senere hen på aftenen da jeg skulle rydder op i natbordenes skuffer fandt jeg en lille pose med Hvidt pulver i.. Jeg smagte på det og tungen var følelsesløs... Jeg blev knust/skuffet... Jeg kan ikke rigtig komme ud med det.. Jeg vil snakke med min svigermor om det og i det mindste komme ud med det... Men jeg er bange for at hun vil sige det videre til min mand.. Jeg har spurgt min mand hvad fanden han havde gang i og han sagde at det var til julefrokosten han tog dem og ikke i hverdagene da han både arbejder nat og dag.. Vi snakker slet ikke sammen, og han spiser slet ikke det mad jeg laver til ham..  Da jeg så logger på hans Facebook kan jeg se han har prøvet at få fat på det gennem sine venner.. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre.. Han nægter at få hjælp til at stoppe.. Det skal dog siges at han også ryger hash.. Hvilket er normalt for ham og hans familie at vide.. Men at han tager kokain synes jeg bestemt ikke er OKAY!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Hej, jeg sidder i en svær situation.. Jeg er både ked af det og sur.. Jeg føler mig snydt.. I søndags fandt jeg en lille pose med kokainpulver, det bemærkede jeg da alle min mands gamle fitness kort og bank kort lå på natbordet.. Jeg tænkte hvorfor han tog dem frem når han ikke bruger dem længere.. Senere hen på aftenen da jeg skulle rydder op i natbordenes skuffer fandt jeg en lille pose med Hvidt pulver i.. Jeg smagte på det og tungen var følelsesløs... Jeg blev knust/skuffet... Jeg kan ikke rigtig komme ud med det.. Jeg vil snakke med min svigermor om det og i det mindste komme ud med det... Men jeg er bange for at hun vil sige det videre til min mand.. Jeg har spurgt min mand hvad fanden han havde gang i og han sagde at det var til julefrokosten han tog dem og ikke i hverdagene da han både arbejder nat og dag.. Vi snakker slet ikke sammen, og han spiser slet ikke det mad jeg laver til ham..  Da jeg så logger på hans Facebook kan jeg se han har prøvet at få fat på det gennem sine venner.. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre.. Han nægter at få hjælp til at stoppe.. Det skal dog siges at han også ryger hash.. Hvilket er normalt for ham og hans familie at vide.. Men at han tager kokain synes jeg bestemt ikke er OKAY!! 

Du skal stille et ufravigeligt ultimatum om at han stopper øjeblikkeligt - Understrege at stoffer og et familieliv sammen med dig ikke er en mulighed samtidigt - og at han om nødvendigt må få hjælp.

Derpå skal du selvfølgelig gøre det 100 % klart at løgne i et forhold er komplet uacceptable. Fortsætter han med sin adfærd, er det uden dig.

Til sidst skal du bede ham tage ansvar for, hvordan han vil sikre en genopbygning af tilliden i jeres forhold.

Ps: ... Og så lad ham dog i øvrigt lave mad selv, hvis han er utaknemmelig?

Anmeld Citér

23. februar 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Du skal stille et ufravigeligt ultimatum om at han stopper øjeblikkeligt - Understrege at stoffer og et familieliv sammen med dig ikke er en mulighed samtidigt - og at han om nødvendigt må få hjælp.

Derpå skal du selvfølgelig gøre det 100 % klart at løgne i et forhold er komplet uacceptable. Fortsætter han med sin adfærd, er det uden dig.

Til sidst skal du bede ham tage ansvar for, hvordan han vil sikre en genopbygning af tilliden i jeres forhold.

Ps: ... Og så lad ham dog i øvrigt lave mad selv, hvis han er utaknemmelig?

Jeg gør alt for ham han ønsker massage det får ha straks, når han skal i bad/ arbejde gør jeg hans tøj klar.. Jeg laver mad til ham.. Men han blev ved med at sige jeg beskylder ham for at tage kokain i hverdagene.. Hvilket er et løgn.. Jeg har sagt til ham at jeg Ingen tillid har til ham længere og at han kan gøre hvad han ville.. Det blev han så gal og sagde "jeg bestemmer hvad jeg ville, hvem tror du lige du er, din luder!?" Og siden den dag har jeg ikke snakket med ham.. Jeg kan ikke acceptere at han kalder mig for luder undskyld sproget..

Anmeld Citér

23. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Jeg gør alt for ham han ønsker massage det får ha straks, når han skal i bad/ arbejde gør jeg hans tøj klar.. Jeg laver mad til ham.. Men han blev ved med at sige jeg beskylder ham for at tage kokain i hverdagene.. Hvilket er et løgn.. Jeg har sagt til ham at jeg Ingen tillid har til ham længere og at han kan gøre hvad han ville.. Det blev han så gal og sagde "jeg bestemmer hvad jeg ville, hvem tror du lige du er, din luder!?" Og siden den dag har jeg ikke snakket med ham.. Jeg kan ikke acceptere at han kalder mig for luder undskyld sproget..

Vær sød at læse de ting du skriver. Og så forklar bagefter dig selv hvorfor du finder dig i en sådan behandling - og hvorfor du tror at du skal opfylde alle de behov og samtidig lade ham være så grim ved dig?

Kokainen er langt fra det eneste problem I har ... og det da er irrelevant om det er weekend, hverdage eller juleaften...?

Anmeld Citér

23. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Det havde jeg overhovedet ikke fundet mig i! Ja jeg lyder måske lidt hård, men personligt har jeg ingen tolerance overfor stoffer. Det er ikke noget jeg vil have i mit liv, og det er ikke noget mit barn skal vokse med at have tæt ind på livet. 

Jeg ville have gjordt det MEGET klart for ham, at han enten kunne lade HELT og adeles være med at tage stoffer (eller i hvert fald hårde stoffer, hvis du har det ok med hash'en) og tage kontakt til et misbrugcenter hurtigst muligt, for at få hjælp til at holde op. Ellers måtte han pakke sine ting og finde sig et andet sted at bo. (Alternativt pakker du ungerne og går).

Jeg ville sådan set være mere eller mindre ligeglad med om det er noget der sker i hverdagen eller noget der sker til fester, når han har behov for at have en pose liggende i natbordet. Sådan noget ville ikke høre til i mit hjem, og da slet slet ikke i en skuffe hvor et barn, i et ubevogtet øjeblik kunne risikere at finde det. 

Og ja, jeg er MEGET sort/hvid på det område. Men jeg ønsker ikke at have nogen form for misbrug i mit liv, og da slet ikke i min datters liv.

Anmeld Citér

23. februar 2016

Newsence

Det lyder som om I har et meget uligevægtigt forhold..

du skal sgu da ikke hoppe og danse for ham.. Han ved du bare giver og giver. STOP. Lad ham selv finde sit tøj. Han er sgu da voksen og så beslut med dig selv om du vil finde dig i den behandling.. Er du hans partner eller kokke/stuepige/ massør ?? Måske skulle du tage lidt væk hjemmefra.. Få luft fra ham og find så ud af om du virkelig kan leve med det.. Ellers bliver du jo nød til at sige stop og ende forholdet.. Hvis ikke han vil ændre sig så har du jo kun det valg - blive og finde dig i det eller gå fra ham og finde en anden der behandler dig bedre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.