Fejl på testen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
11 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej. 

Da vi holder pause med PB, har jeg endelig fået lidt ro i hovedet, føler jeg kan slappe lidt mere af og er ikke så stresset som før, men har de sidste dage haft lyst til at tage en test, jeg skulle ikke være længere en 3+0 og ved godt det er alt for tidligt at teste, men da jeg har haft den lyst i nogle dage, og jeg så endelig ramte 3+0 idag, valgte jeg alligevel at prøve. Men nu står jeg enlig med en test jeg er lidt i tvivl omkring, kan se en streg, men sidder den ikke alt for langt væk. Har brug for lidt hjælp - kan det være en fejl i testen? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2016

Liv_86

Den er desværre negativ. I mine øjne. Tror den ekstra streg du kan på det negative billede er der hvor urinen samler sig...

Anmeld Citér

23. februar 2016

mija

Jeg kan desværre heller ikke se 2 streger 

Anmeld Citér

23. februar 2016

Diosa85

Den er negativ desværre. 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym trådstarter

Tak for svar det var bestemt os min første tanke, men blev lidt i tvivl da jeg aldrig har prøvet noget lignede med de mange hundrede test jeg efterhånden har taget gennem årerne 

tog en ny idag og den så sådan ud. Tror desværre bare det er en skyggestreg, da den bedst ses fra siden 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Sedigfor

Jeg kan kun se den ene streg

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym trådstarter

Okay vil nu mene at det er rimelig tydeligt at der er to streger på de sidste billeder, om det så er skyggestreg eller ej, det ved jeg ikke

Anmeld Citér

24. februar 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

Okay vil nu mene at det er rimelig tydeligt at der er to streger på de sidste billeder, om det så er skyggestreg eller ej, det ved jeg ikke

Tag et fra oven, kan kun se den lyserøde streg (:

Anmeld Citér

24. februar 2016

Loa

Anonym skriver:

Tydeligt og tydeligt er nok så meget sagt. Men er den positiv burde det jo heller ikke være nødvendigt at vende og dreje den, og se billedet som negativ, for at kunne se stregen  

Men det kan jo være for tidligt til at teste bragende positiv?

Anmeld Citér

28. februar 2016

Melleh17

Jeg synes altså jeg ser to streger.. De sidder dog "rigtig", der er en tredje streg ude i kanten - dette er IKKE den rigtige streg, men jeg tror altså de teste der er positive, jeg ser ihvertfald to streger ved midten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.