Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har fået foreslået en udenlandsk side med rigtig fedt og billigt børnetøj.
men er uk størrelser ikke mindre end vores?
Min datter bruger 92 sønnen 110.
skal det så bestilles i 92/98 og 5-6 år eller hvad erfaringer har i?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har lige været i London og shoppe og jo deres størrelser er lidt mindre end vores så tag endelig en størrelse større end de bruger nu
alenemor42 skriver: Jeg har lige været i London og shoppe og jo deres størrelser er lidt mindre end vores så tag endelig en størrelse større end de bruger nu
Så 92/98 til min datter som er 92
Blop2 skriver: har fået foreslået en udenlandsk side med rigtig fedt og billigt børnetøj. men er uk størrelser ikke mindre end vores? Min datter bruger 92 sønnen 110. skal det så bestilles i 92/98 og 5-6 år eller hvad erfaringer har i?
Jeg ved ikke noget om engelske str men jeg ville da gerne kigge lidt på den hjemmeside hvis du vil dele den
ESV skriver: Jeg ved ikke noget om engelske str men jeg ville da gerne kigge lidt på den hjemmeside hvis du vil dele den
Www.next.co.uk.
Blop2 skriver: Så 92/98 til min datter som er 92
Hmm ja og måske nummeret større. Jeg købte str. 86 til min han bruger 80 og kan passe det nu
Next har så sødt tøj
Altså vi køre deres natdragt er nu som hedder 9-12 mdr og er i str 80 normalt (begge dele er en smule for stort) så ville nok bare købe næste størrelse ligesom jeg plejer i dk :-)
Så hvis jeg sku købe noget nu ville jeg købe 86 :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128