Crinone - en ubehagelig oplevelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
4 svar
1 synes godt om
23. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har haft en temmelig ubehagelig oplevelse her til morgen. Jeg er blevet gravid efter ivf og skal tage crinone til uge 10. (Jeg er 5+5 idag).

Her til morgen, vælter det så ud med crinone i laksefarve. Det ved jeg kan ske. Men der kommer efterfølgende en STOR klump, måske på størrelse med en valnød, hvor der er brune/sorte plamager i. Bliver rigtig forskrækket og bange. Synes jeg har en del murren i underlivet. Men det har jeg også haft de andre dage når crinone kommer retur, men ALDRIG så stor en klump. Andre der har prøvet det? Og er det kroppen som selv renser ud? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Hej med dig

Crinone - og Lutinus - er noget fanden har skabt. Eller i hvert fald én eller anden, som ikke selv har en tissekone!

Det er normalt at det kommer ud i "klumper" - og hvis du har haft en lettere lille blødning kan der jo sidder nogle "rester" der er mørkere.

Men... hvis du er i tvivl, synes jeg at du skal give din klinik et kald. 

Held og lykke!

Anmeld Citér

23. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har ikke blødt imens jeg har været gravid og da det er fryseæg kan det næsten heller ikke være fra ægudtagningen.

Men som jeg næsten kan forstå det, er det meget normalt at det både kan komme ud i store klumper og være ret farvestrålende ?

Anmeld Citér

23. februar 2016

Yoggibear

Hold da ferie det var lang tid at tage et.  Jef skulle tage det i 14 dage.har ikke selv oplevet det men synes da hvis du er i tvivl ring til klinikken. til dig

Anmeld Citér

23. februar 2016

Lisbeth1985

Jeg tror ikke,at du skal være bekymret! Det er SÅ ULÆKKERT,men helt normalt...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.