Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej. jeg er lige blevet visiteret til ressourceforløb og havde fået afvide det var samme sats som jeg fik før men har lige fået brev og der står jeg vil få 10,968 kr før skat... jeg får på uddannelses hjælp efter skat 5700 kr... men hvor meget bliver de 10968 efter skat? jeg betaler lige nu på uddannelses hjælp 39 procent i skat, men skal jeg også det på ressourceforløb?? jeg er slet ikke inde i sådan ting så håber sidder en her som kan give mig et svar. eller måske et tal... for får først ydelsen fra 1 april så der er lang tid til men nu er jeg jo mega nyskerig da jeg er vildt glad for det kan jo kun blive til lidt flere penge ind før ved godt vi falder i boligstøtte men der får vi 707 kr så mon ikke vi stadigvæk får lidt mere at gøre med i hænderne selv om den falder.... håber i vil give et bud
i må havde en super dejlig dag
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej. jeg er lige blevet visiteret til ressourceforløb og havde fået afvide det var samme sats som jeg fik før men har lige fået brev og der står jeg vil få 10,968 kr før skat... jeg får på uddannelses hjælp efter skat 5700 kr... men hvor meget bliver de 10968 efter skat? jeg betaler lige nu på uddannelses hjælp 39 procent i skat, men skal jeg også det på ressourceforløb?? jeg er slet ikke inde i sådan ting så håber sidder en her som kan give mig et svar. eller måske et tal... for får først ydelsen fra 1 april så der er lang tid til men nu er jeg jo mega nyskerig da jeg er vildt glad for det kan jo kun blive til lidt flere penge ind før ved godt vi falder i boligstøtte men der får vi 707 kr så mon ikke vi stadigvæk får lidt mere at gøre med i hænderne selv om den falder.... håber i vil give et bud i må havde en super dejlig dag
Hvis man tager udgangspunkt i, at du har et alm. Personfradrag, vil det være: (10968-3666-39%)+3666kr = 8120 kr (ca)
MommyK skriver: Hvis man tager udgangspunkt i, at du har et alm. Personfradrag, vil det være: (10968-3666-39%)+3666kr = 8120 kr (ca)
nu spørg jeg meget dumt men som sagt har ingen anelse om skat osv.. hvad er personligfradrag? er det noget alle har... jeg har aldrig haft et job pga problemer så skat er altid gået automatisk og har ikke haft nogle til at lære mig det.. så please help me og tak for svar
Jeg får 14??? Før skat. Og 10700 udbetalt på ressource forløb
Anonym skriver: Jeg får 14??? Før skat. Og 10700 udbetalt på ressource forløb
jeg har ikke børn endnu desværre. så det derfor du får det mere
Jeg er , og får også de der 14*** før skat som en anden , hvis du går ind på eboks og kigger på din lønseddel kan du se hvad din træk% er på samt dit fradrag ☺️
MinBabyOscar <3 skriver: Jeg er , og får også de der 14*** før skat som en anden , hvis du går ind på eboks og kigger på din lønseddel kan du se hvad din træk% er på samt dit fradrag ☺️
får ikke ydelsen før sidst i marts får min kh til den 1 da det er bagudbetalt. men vil min trækprocent være samme som før
Anonym skriver: nu spørg jeg meget dumt men som sagt har ingen anelse om skat osv.. hvad er personligfradrag? er det noget alle har... jeg har aldrig haft et job pga problemer så skat er altid gået automatisk og har ikke haft nogle til at lære mig det.. så please help me og tak for svar
Et personfradrag er noget alle har - normalt er det for voksne på 3666 kr - nogle har højere hvis de har nogle lån og nogle har mindre fradrag hvis de skylder penge til skat. Dit fradrag står inde på skats hjemmeside når du logger ind på tastselv
MommyK skriver: Et personfradrag er noget alle har - normalt er det for voksne på 3666 kr - nogle har højere hvis de har nogle lån og nogle har mindre fradrag hvis de skylder penge til skat. Dit fradrag står inde på skats hjemmeside når du logger ind på tastselv
taaaak for svar jeg har lært meget nyt idag hehe
Anonym skriver: taaaak for svar jeg har lært meget nyt idag hehe
mit fradrag er på 3932kr i følge min lønseddel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128