hvordan vil i sige det ?;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
7 svar
1 synes godt om
22. februar 2016

smilfraungpige

Hej girls. er der nogen af jer der spænenede ide at sige det på?

Når jeg bliver gravid vil jeg ''sige'' det til min familie ved at lave en del lykkekager, og så lave en til min mor hvor der står ''du bliver mormor den ** - ** - **** '' osv til resten af familien  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2016

grinny

Ej det var da en fantastisk ide 

Her ved alle det næsten allerede fordi de har fulgt så meget med i behandlingen - så ingen spændende afsløring her 

Anmeld Citér

22. februar 2016

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Min veninde fra folkeskole købt tre hvide t-shirt og fik skrevet på farfar. Farmor og mormor på. De fik dem til at tage dem på (farfar og farmor ) med bind for øjnene også skulle de tag bindet af og kigge på hinanden ������ mens til mormor med bind for øjnene skulle kom ind til onkler og vise/se hvad der sto

Anmeld Citér

22. februar 2016

pb2017

Til svigerfamilien tænker jeg at lave et brev "fra" baby, som skriver at "den" glæder sig til at møde dem og sådan 

Ved ikke med mine forældre, det bliver nok er scanningsbillede eller noget i den stil 

Anmeld Citér

23. februar 2016

Nadiapigen

Vi plagede et billede til bedsteforældrene 

Hvor der stod ' Vil i være mine bedsteforældre, engang i Maj ! 

Pakkede gaven ind til dem. Og gav dem den, på min fødselsdag. Mens alle var der, familie, venner osv. Min kæreste fortalte a der lige var en enkelt gave tilbage.  Men den nu ikke var til mig, men til hans forældre ! 

Anmeld Citér

23. februar 2016

Camilze

Min svigermor havde fødselsdag en uge efter jeg fandt ud af, at jeg var gravid, og jeg havde spurgt hende dagen før jeg fandt ud af det, hvad hun ønskede sig, og hendes svar var et barnebarn, og jeg var sådan lidt, ja ja. Hvad ellers?. Så ringede jeg til hende dagen efter og spurgte hende "Hvad var det nu du ønskede dig i fødselsdagsgave?" Hun svarede: "Et barnebarn!!" Mig: "Jaaeh. Det får du så." Og så blev der helt stille i røret, og så begyndte hun ellers at skrige.  

Mine forældre fik det at vide på den almindelige måde, min kæreste løb grædende ind til sin far på arbejde (de arbejder samme sted), og sagde, at han skulle være farfar, og så var der to herre, der græd på arbejde den dag 

Anmeld Citér

23. februar 2016

Soffy27

Vi lavede forrige gang en "sutte-orkide".. simpelthen en orkidé pyntet med en masse sutter - og så et brev hvor der stod "Hej mormor og morfar,  vil i passe på disse sutter til jeg kommer og siger hej i februar - jeg vil glæde mig til at møde jer "

Mormor fangede den med det samme, men morfar var lidt sløv i betrækket

De har stadig orkideen med alle suttene på, her 3 år efter

Anmeld Citér

23. februar 2016

smilfraungpige

grinny skriver:

Ej det var da en fantastisk ide 

Her ved alle det næsten allerede fordi de har fulgt så meget med i behandlingen - så ingen spændende afsløring her 

det kender jeg godt, jeg er også i behandling og mine forældre + svigerforældre (og nogen venner) ved det. men de ved kun vi prøver, så den dag det lykkes, så siger vi det med lykkekager xD 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.