hvor tideligt ku i teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2016

smilfraungpige

testede helt negativ i morges, men noget sagde mig jeg skulle prøve at teste igen, så gjorde det for sjov skyld og den er meget svag posativ! så nu håber jeg bare mens bliver væk! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

smilfraungpige

øv i morges var den helt negativ igen., så mærkeligt

Anmeld Citér

24. februar 2016

Mo9ca

Der er håb endnu for at den ender ud med en tydelig positiv test.

Med min den første testede jeg positiv 4+0. med nr. 2 ved jeg desværre ikke da jeg kun nåede at få én menstruation før jeg var gravid igen, og den skrev jeg ikke ned da vi ikke troede jeg kunne blive gravid igen i første hug.

Denne gang testede jeg positiv 3+4. Min søster som heller ikke har haft problemer med at blive gravid har altid først kunnet producere en positiv test da hun var min. 4+4 og med den sidste var det først 5+0.

Mvh. M

Anmeld Citér

24. februar 2016

smilfraungpige

jeg venter, jeg tror at hvis jeg er gravid at den/dem satte sig fast først i søndags, (ved godt man ikke skal kunne mærke det) men jeg mærkede et ordenligt niv, og kunne stadig huske ''smerten'' i 20 min efter. :O

Anmeld Citér

24. februar 2016

Mo9ca

smilfraungpige skriver:

jeg venter, jeg tror at hvis jeg er gravid at den/dem satte sig fast først i søndags, (ved godt man ikke skal kunne mærke det) men jeg mærkede et ordenligt niv, og kunne stadig huske ''smerten'' i 20 min efter. :O

Det tror jeg er en god idé. Jeg ved godt hvordan du har det. Tusindvis af kvinder før dig har haft det på samme måde.

Da ægget hos mig implanterede sig (tror jeg i hvert fald), oplevede jeg også en let smerte. Et døgns tid senere fik jeg en mega kvalme. Jeg troede vitterligt at det var startskuddet til den værste influenza ever. Det var det heldigvis ikke. Den varede i 2½ time indtil jeg gik i seng 

Anmeld Citér

24. februar 2016

smilfraungpige

Mor8320 skriver:

Det tror jeg er en god idé. Jeg ved godt hvordan du har det. Tusindvis af kvinder før dig har haft det på samme måde.

Da ægget hos mig implanterede sig (tror jeg i hvert fald), oplevede jeg også en let smerte. Et døgns tid senere fik jeg en mega kvalme. Jeg troede vitterligt at det var startskuddet til den værste influenza ever. Det var det heldigvis ikke. Den varede i 2½ time indtil jeg gik i seng 

så der håb endnu . jeg har bestluttet mig at vente nu, alt andet er spild af teste. XD.. 

havde mega ømme brystvorter i går, og i dag kanpt så meget kun, lidt ømme over det hele. kan være det et tegn på enten mens eller gravidtet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.