osuma.dk nogen der handler der.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
7 svar
2 synes godt om
22. februar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

sidder og overvejer at handle gennem osuma.dk

er der nogle der gør det.

som kan fortælle mig hvordan kvaliteten af deres frugt og grønt er når man bestiller.

og kan det betale sig eller er priserne dyret end butikkerne.

jeg er ofte alene med vores 3 børn manden har meget transport og lange arb tider.

så det ville hjælpe meget på indkøb hvis jeg kunne få tingene leveret.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2016

Risse

Vi har handlet der og det går rigtig fint hver gang. Vi har ikke bestilt så meget frugt og grønt da vi bedst kan lide selv at vælge. Men jeg mener at det vi har bestilt derfra har været helt fint.

Vi er kun to endnu og studerende, så vi handler der kun når der skal handles stort ind, men vi har været fint tilfredse med det. Dog venter vi spændte på at nemlig.com kommer til Jylland! 

Anmeld Citér

22. februar 2016

hannetheis

Risse skriver:

Vi har handlet der og det går rigtig fint hver gang. Vi har ikke bestilt så meget frugt og grønt da vi bedst kan lide selv at vælge. Men jeg mener at det vi har bestilt derfra har været helt fint.

Vi er kun to endnu og studerende, så vi handler der kun når der skal handles stort ind, men vi har været fint tilfredse med det. Dog venter vi spændte på at nemlig.com kommer til Jylland! 

ja. Jeg ville også rigtig gerne handle på nemlig.com det kommer forhåbentlig snart til Jylland.

godt at høre frugt og grønt har været godt.

ville være så irriterende at købe noget og så er det elendig. Vil også helst vælge det selv. Men hvis jeg kan få det hele leveret såer det bare nemt med børn.

Anmeld Citér

22. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har haft handlet der da jeg var på barsel og ikke kunne overskue at skulle have baby + store indkøb op af en snæver trappe til 2. sal.

Jeg har aldrig været andet end tilfreds. Jeg har ikke købt så meget frugt, men har haft købt nogle bananer af og til. De var super gode! En smule grønne i toppen da de blev leveret, men hellere det end at få overmodne bananer ind af døren

Den eneste grund til at jeg ikke stadig bruger det er at man skal købe ind for 400 kr hver gang og jeg kan nøjes med at bruge 250-300 kr når jeg selv handler i butikkerne. Hvis vi var flere end bare mig og min datter (og derfor brugte flere penge) kunne jeg godt finde på det igen.

Anmeld Citér

22. februar 2016

hannetheis

MummiT skriver:

Jeg har haft handlet der da jeg var på barsel og ikke kunne overskue at skulle have baby + store indkøb op af en snæver trappe til 2. sal.

Jeg har aldrig været andet end tilfreds. Jeg har ikke købt så meget frugt, men har haft købt nogle bananer af og til. De var super gode! En smule grønne i toppen da de blev leveret, men hellere det end at få overmodne bananer ind af døren

Den eneste grund til at jeg ikke stadig bruger det er at man skal købe ind for 400 kr hver gang og jeg kan nøjes med at bruge 250-300 kr når jeg selv handler i butikkerne. Hvis vi var flere end bare mig og min datter (og derfor brugte flere penge) kunne jeg godt finde på det igen.

vi er jo mange to voksne og 3 børn.

min tanke er at handle så godt som alt over en gang. Så det kun er små indkøb i løbet at måneden.

vi har et meget lille rum i kælderen som vi bruger til opbevaring at koncerves osv.

så et kæmpe køb om måneden vil være nok.

og så er det små indkøb som mælkeprodukter og frugt /grønt der skal købes ellers.

Anmeld Citér

22. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
hannetheis skriver:

vi er jo mange to voksne og 3 børn.

min tanke er at handle så godt som alt over en gang. Så det kun er små indkøb i løbet at måneden.

vi har et meget lille rum i kælderen som vi bruger til opbevaring at koncerves osv.

så et kæmpe køb om måneden vil være nok.

og så er det små indkøb som mælkeprodukter og frugt /grønt der skal købes ellers.

Det tænker jeg sagtens kan betale sig så

Anmeld Citér

22. februar 2016

snuskesmor

Har ikke erfaring med Osuma, men har nu et par gange fået dårlige grøntsager fra Nemlig. De er flinke til at give pengene tilbage, men pointen forsvinder jo hvis jeg så skal ud i butikken bagefter. Måske skal vi prøve Osuma næste gang!

Anmeld Citér

22. februar 2016

hannetheis

snuskesmor skriver:

Har ikke erfaring med Osuma, men har nu et par gange fået dårlige grøntsager fra Nemlig. De er flinke til at give pengene tilbage, men pointen forsvinder jo hvis jeg så skal ud i butikken bagefter. Måske skal vi prøve Osuma næste gang!

er os det jeg tænker.

det er jo meningen at alt er frisk. Og selv om det kun bliver en gang om måneden jeg kommer til at købe frugt/grønt skal det jo være frisk.

tror jeg har bestemt mig for at prøve her til den første.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.