Tatovering.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.377 visninger
15 svar
3 synes godt om
22. februar 2016

Sedigfor

Vil gerne ha min datters navn men er helt tom for ideer til hvad der skal være sammen med, så hvis i har er forslag så kom gerne med det . Hun hedder Silke.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2016

Leneur

Sedigfor skriver:

Vil gerne ha min datters navn men er helt tom for ideer til hvad der skal være sammen med, så hvis i har er forslag så kom gerne med det . Hun hedder Silke.

Når og hvis jeg får råd, vil jeg gerne have min datters fødselssten (peridot) og fødselsblomst (gladiolus) tatoveret, for at ikke at have hendes navn skrevet. Det kan Googles  Alt efter hvor stor den skal være, skal den enten være på håndleddet eller anklen.

Anmeld Citér

22. februar 2016

Sedigfor

Leneur skriver:

Når og hvis jeg får råd, vil jeg gerne have min datters fødselssten (peridot) og fødselsblomst (gladiolus) tatoveret, for at ikke at have hendes navn skrevet. Det kan Googles  Alt efter hvor stor den skal være, skal den enten være på håndleddet eller anklen.

Tør ikke anklen ��. Har en på hoften og det gjorde ondt! Jeg græd to timer efter

Har en på under armen men ku godt tænke mig en på håndleddet men ved ikke hvad der skal være udover navnet (:

Anmeld Citér

22. februar 2016

TNBC

Sedigfor skriver:

En blomst

Et hjerte

Hendes fødselsdag(tid, længde og vægt) 

Anmeld Citér

22. februar 2016

Sedigfor

TNBC skriver:

En blomst

Et hjerte

Hendes fødselsdag(tid, længde og vægt) 

Det ku være en god ide med vægt, tid og længde . Havde tænkt på hendes stjernetegn men det er vædderen 

Anmeld Citér

22. februar 2016

TNBC

Sedigfor skriver:

Det ku være en god ide med vægt, tid og længde . Havde tænkt på hendes stjernetegn men det er vædderen 

Du kan sikkert finde en pæn vædder, men hvis det er på håndleddet, synes jeg at bogstaver/tal er pænere

Anmeld Citér

22. februar 2016

Sedigfor

TNBC skriver:

Du kan sikkert finde en pæn vædder, men hvis det er på håndleddet, synes jeg at bogstaver/tal er pænere

Ja, må tale med ham som skal lave den (:

Anmeld Citér

22. februar 2016

Diosa85

Sedigfor skriver:

Jeg er selv væddet og har tatoveret en på min underarm. 

desværre ikke så flot udført da tatovøren var en klovn. Men ikke desto mindre er jeg glad for den fordi den skiller sig ud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. februar 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nu er jeg ikke så meget til datoer og navne som tatovering. 

Men hvad med en sød lille tændstikpige der holder en lidt større tændstikpige i hånden. (Dig og din datter)

der er så god mulighed for at bygge videre hvis der skulle komme flere børn

Anmeld Citér

22. februar 2016

Sedigfor

Diosa85 skriver:

Jeg er selv væddet og har tatoveret en på min underarm. 

desværre ikke så flot udført da tatovøren var en klovn. Men ikke desto mindre er jeg glad for den fordi den skiller sig ud 

Hvor er den dog smuk ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.