Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilken kan i Anbefale?
Son de kan holde ud og have med på tur osv:-)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stine1989 skriver: Hvilken kan i Anbefale? Son de kan holde ud og have med på tur osv:-)
der findes mange gode. Men vil helt klart anbefale at finde en som kan spændes foran på maven.
så kan de bedre gå med dem på tur.
Ville vælge en lille let en, med spænde foran. Min mindste havde en fra Häglöff, den mindste de havde - og den har virkelig været fin til tur-rygsæk.
Er det er krav fra børnehaven at børnene selv skal have taske med? I mine børns børnehave brugte de ikke deres egne men børnehavens når de var på tur så deres egne blev kun brugt til at transportere madpakken
Min datter har denne:
http://www.ticket2heaven.dk/produkter/soed-boernehaverygsaek/743-584-141.html#start=8
Den er virkelig god. Den har fine brede stropper, og så sådan en spænde man kan lukke foran, som er ret vigtig. Den er rummelig, der er plads til både madkasse, drikkedunk i siden og evt. lidt skiftetøj. Og hun kan selv bære den, altså den er ikke stor og klodset i forhold til hendes størrelse.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128