Zootropolis - censur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2016

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg havde min datter for første gang i biografen i onsdags. . Hun bliver 5 år på næste fredag. . Hun synes den blev lidt uhyggelig på et tidspunkt. .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2016

"Anarkisten"

Tak for alle jeres svar �� Han ser diverse "vilde" ting op Ipaden, så jeg tror han er ret godt rustet. Vi tager i hvert fald chancen og så må han op på skødet hvis det bliver for uhyggeligt �� Moren her, glæder sig i hvert fald til at se den. Elsker animationsfilm ������

Anmeld Citér

22. februar 2016

ekebiv

"Anarkisten" skriver:

Tak for alle jeres svar �� Han ser diverse "vilde" ting op Ipaden, så jeg tror han er ret godt rustet. Vi tager i hvert fald chancen og så må han op på skødet hvis det bliver for uhyggeligt �� Moren her, glæder sig i hvert fald til at se den. Elsker animationsfilm ������

Glæd jer, synes den er FANTASTISK ��

Anmeld Citér

22. februar 2016

serinasmor

"Anarkisten" skriver:

Vi vil gerne i biffen med vores ældste på 6 (fylder 6 til marts) her i vinterferien. Har kigget på mulige emner og der er kun 2 der er aktuelle. Alvin 4 og så den her Zootropolis. Vi har ikke været i biografen med sønnen før, men tror ikke Alvin 4 er noget for ham, så tænker det skal være den anden. 

"Problemet" er så, at den frarådes under 7. Har ser traileren og tror ikke det er noget problem. 

Nogen der har set den, der kan anbefale eller fraråde? 

Den har uhyggelige scener - ud fra traileren kunne vi heller ikke se problemet ...vores datter på 6 blev ret bange og forskrækket - ikke mere end at det gik hurtigt over dog  ... Jeg vil ikke anbefale at se den i 3D med børn - af samme årsag ... Det er sværere at skille virkeligheden og film ad med 3D 

Anmeld Citér

22. februar 2016

"Anarkisten"

serinasmor skriver:

Den har uhyggelige scener - ud fra traileren kunne vi heller ikke se problemet ...vores datter på 6 blev ret bange og forskrækket - ikke mere end at det gik hurtigt over dog  ... Jeg vil ikke anbefale at se den i 3D med børn - af samme årsag ... Det er sværere at skille virkeligheden og film ad med 3D 

Den vises heldigvis i 2D, så vi satser 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.