What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. februar 2016

Momselomse

Profilbillede for Momselomse

Hej!

Kort og godt: Lever i et skønt forhold med min (mandlig) kæreste gennem 11 år plus 2 skønne unger. 

Jeg har gennem de sidste par år syslet med tanken om/lysten til at prøve at være sammen med en kvinde...Seksuelt!

Jeg har aldrig prøvet en anden kvinde, altid mænd - men overvejer om jeg kan være biseksuel! 

Hvad filan skal jeg stille op? Det der med at få en kvinde med i vores seng, har jeg ikke sådan lyst til!  Det er ligesom mit eget projekt! Hvordan det nu engang kan blive det med en mand, der INTET aner om mine tanker og lyster På forhånd TAK!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2016

serinasmor

Momselomse skriver:

Hej!

Kort og godt: Lever i et skønt forhold med min (mandlig) kæreste gennem 11 år plus 2 skønne unger. 

Jeg har gennem de sidste par år syslet med tanken om/lysten til at prøve at være sammen med en kvinde...Seksuelt!

Jeg har aldrig prøvet en anden kvinde, altid mænd - men overvejer om jeg kan være biseksuel! 

Hvad filan skal jeg stille op? Det der med at få en kvinde med i vores seng, har jeg ikke sådan lyst til!  Det er ligesom mit eget projekt! Hvordan det nu engang kan blive det med en mand, der INTET aner om mine tanker og lyster På forhånd TAK!

Jeg ville starte med at snakke med manden om din lyst  

Der er jo ingen der siger du skal handle på det men hvis du skal vil det være en meget federe oplevelse hvis din mand er klar over det og har "givet sin accept af forsøget "

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.