Søger en angelsound !!!!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2016

channie-g

Sabone skriver:

Jeg ar vejet den og som brev kan den sendes til 27 kr., men ved ikke, om den kan gå ind som brev 

Tænker jeg da den kan, men den tænker jeg at jeg gerne vil købe... Hvor er du fra ellers for skal lige rundt i landet fra søndag og ugen frem, kan være jeg kommer forbi omkring dig :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2016

Sabone

channie-g skriver:

Tænker jeg da den kan, men den tænker jeg at jeg gerne vil købe... Hvor er du fra ellers for skal lige rundt i landet fra søndag og ugen frem, kan være jeg kommer forbi omkring dig :-) 

Vi bor i nærheden af Lemvig i vestjylland 

Kommer du her forbi?

Anmeld Citér

28. februar 2016

channie-g

Sabone skriver:

Vi bor i nærheden af Lemvig i vestjylland 

Kommer du her forbi?

Kommer fra Ikast, men skal til Struer nogle gange i Idag og nogen gange i løbet a den kommende uge... Hvor langt er der til Lemvig fra Struer ? 

Anmeld Citér

28. februar 2016

Sabone

channie-g skriver:

Kommer fra Ikast, men skal til Struer nogle gange i Idag og nogen gange i løbet a den kommende uge... Hvor langt er der til Lemvig fra Struer ? 

Der er Ca 20 km. 

Vi kan evt mødes et sted? 

Anmeld Citér

1. marts 2016

channie-g

Sabone skriver:

Der er Ca 20 km. 

Vi kan evt mødes et sted? 

Hej.. Jeg har ikke glemt dig, vil stadig gerne købe stadig, det har bare været lidt hektisk i disse dage, skriver lige til dig senere ;-) 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Sabone

channie-g skriver:

Hej.. Jeg har ikke glemt dig, vil stadig gerne købe stadig, det har bare været lidt hektisk i disse dage, skriver lige til dig senere ;-) 

Det er så fint  

Jeg har sendt en pb med mit nummer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.