Jeg står i den situation at jeg d. 3/2 fik en kirurgisk abort, grundet et vindæg ..
Selve indgrebet gik godt fik jeg at vide, og var hurtig frisk efter narkosen ..
Min blødning var kraftig, d. 8/3 vælger jeg at ringe på sygehuset, fordi min blødning stadigvæk er rigtig kraftig, og har en del smerter ..
kommer til en scanning, hvor de kan se der er noget i livmoderen endnu, de formoder det er størknet blod, bliver sendt til blodprøver ang. Infektionstal og hcg, og bliver startet op i pille behandling der kan lukke livmoderen, disse skulle jeg stoppe med om torsdagen, min blødning er her stadigvæk af samme styrke, men vil give det noget tid, blødningen begynder at aftage tirsdag d. 16/3 og tænker YES ..
dog d, 18/3 via et toiletbesøg kommer der en klump ud af mig, og igen bløder jeg kraftigt, ringer igen på sygehuset d. 19/3 hvor lægen fortæller, at jeg skal have taget nye blodprøver med mit hcg da det ikke er faldet, han beklager de ikke har ringet mig op og fortalt det, men det var glippet i farten ..
Han siger, er de nu mistænker det de så oppe i mig d, 8/3 evt er noget væv fra graviditeten endnu, netop fordi jeg fortsat bløder og mig hcg tal ikke er faldet !!
Jeg er først og fremmest dybt ulykkelig over babyen der ikke blev til noget, og nu at jeg evt igen står overfor en udskrabningen..
Jeg er bitter og sur på sygehuset fordi der ikke er blevet taget kontakt til mig, ang mit hcg tal..
Jeg vil have det her mareridt til at stoppe nu, men hver dag bliver jeg mindet om hvad der er sket, er ved at gå ud af mit gode skind!
Er der nogle der har været igennem noget af det samme, som kan fortælle at det hele nok skal blive godt igen?