Paragraf 50

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. februar 2016

Anonym trådstarter

Er der nogen der har stået i den situation at bopælsforældren til jeres barn er blevet meldt af kommune/skole/et eller andet pga bopælsforældrens forældreevne? Altså hvor der har været bekymring omkring vedkommendes håndtering af barnet?

Spørger fordi at mit bonusbarns mor er blevet meldt pga bekymring om hendes forældreevner. Vi har kun barnet hver 2. Weekend og ferier pga afstand og har flere gange været i SF pga bekymringer. Nu er det institution der har iværksat denne undersøgelse.

Jeg er interesseret i hvordan vi kan forventes at blive inddraget i alt det her? Vil vi blive hørt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Er der nogen der har stået i den situation at bopælsforældren til jeres barn er blevet meldt af kommune/skole/et eller andet pga bopælsforældrens forældreevne? Altså hvor der har været bekymring omkring vedkommendes håndtering af barnet?

Spørger fordi at mit bonusbarns mor er blevet meldt pga bekymring om hendes forældreevner. Vi har kun barnet hver 2. Weekend og ferier pga afstand og har flere gange været i SF pga bekymringer. Nu er det institution der har iværksat denne undersøgelse.

Jeg er interesseret i hvordan vi kan forventes at blive inddraget i alt det her? Vil vi blive hørt? 

Måske vis der er fælles forældremyndighed

Anmeld Citér

21. februar 2016

komodo

I bliver ikke hørt omkring moderen, det er mellem hende og kommunen.. Men hvis i er oprigtigt bekymrede, så kan i jo selv henvende jer til den pågældende kommune.. Man kan så sige at når en paragraf 50 bliver sat i værk, så bliver det jo undersøgt om hun kan passe barnet ordentligt.

Anmeld Citér

21. februar 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hvis i er enige i, at der skal laves en undersøgelse af hendes forældreevne. Vil jeg kraftigt råde jer til, at i også henvender jer til kommunen. Jeg ved fra min profession, at der ofte skal flere henvendelser til, inden der sker noget. Dog kan der være stor forskel fra kommune til kommune.

Anmeld Citér

21. februar 2016

Sedigfor

Min kommune lavede sådan en på mig for at være sikker da jeg har været misbruger SF hash og stoffer, ingen andre end mig selv og kommunen fik det afvide, så tror ikke i skal regne med at blive ind blandet i det (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.