Udebleven menstruation-tester negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
5 svar
4 synes godt om
21. februar 2016

Iby1210

hej allesammen! 

Min menstruation er udeblevet nu i 2 dage. Skal lige siges at det er første gang i mit liv,i de 16 år jeg har haft menstruation. Har et barn,nr. 2 mistede jeg og kunne begge gange få en positiv test allerede 2 dage efter. 

Er der andre i samme situation? Håber ikke der er noget galt med min krop,hvis jeg ikke er gravid. ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2016

Liv_86

hej allesammen! 

Min menstruation er udeblevet nu i 2 dage. Skal lige siges at det er første gang i mit liv,i de 16 år jeg har haft menstruation. Har et barn,nr. 2 mistede jeg og kunne begge gange få en positiv test allerede 2 dage efter. 

Er der andre i samme situation? Håber ikke der er noget galt med min krop,hvis jeg ikke er gravid. ��

Har lige været igennem det samme. Er heller aldrig gået over. Men nu her fik jeg først mens 5 dagen efter jeg skulle have haft den. 

Tror bare du skal vente, så kommer den

Anmeld Citér

21. februar 2016

Iby1210

Ja håber den kommer ellers er der noget galt ☹ 

Anmeld Citér

21. februar 2016

N_b9

Iby1210 skriver:

hej allesammen! 

Min udeblev i halvanden uge i januar(var ikke gravid)

Det var jeg så i denne måned da den udeblev igen 
vent en uge og se

Anmeld Citér

21. februar 2016

Iby1210

N_b9 skriver:

Min udeblev i halvanden uge i januar(var ikke gravid)

Det var jeg så i denne måned da den udeblev igen 
vent en uge og se

Har skrevet til min læge. Så vender tilbage når jeg har fået et svar eller evt en tid ��

Anmeld Citér

21. februar 2016

Liv_86

Iby1210 skriver:

Ja håber den kommer ellers er der noget galt ☹ 

Min lægen skrev til mig at man nogen gange godt kunne springe en mens helt over. 

Så prøv at slappe af (lettere sagt end gjort I know) så kommer den garanteret

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.