Lige et mindre udbrud herfra.
Min ex har samvær med vores søn 2 dage om ugen også har vi ellers aftaler udover hvis vi ikke skal noget for at de kan ses mere.
Jeg skriver så til ham i går eftermiddags og spørger om han skal noget i dag, for så ville jeg komme forbi med vores søn så de kan få en ekstra dag i denne uge. Det vil han meget gerne og vi aftaler så at komme efter frokost (dvs omkring kl 12).
Skriver så til ham ved 11 tiden at x sover, men at vi vil køre så snart han vågner og har fået noget mad (stadig ved 12 tiden) dertil svare han at han har været hjemme hos en kammerat i går og fået noget at drikke så han er død træt og har tømmermænd, så vi skulle ikke komme før kl 14. Siger så til ham at han jo så kun kan være sammen med ham en times tid inden jeg kører hjem igen da jeg skal noget kl 16 og x så er ved at være træt igen og klar til eftermiddagslur. Det er ligemeget, vi kunne bare komme kl 14. Fint tænker jeg så, det må han jo så selv om.
Klokken 13:30 skriver jeg til ham at vi er klar til at køre, men at x er ved at være små træt. han svarer så ikke og nu kl 15:00 har jeg stadig intet svar fået fordi han stadig ligger og sover brandert ud.
Hvorfor vælger man at tage ud og drikke dagen før man har samvær med sit barn hvis man ikke kan overskue det dagen efter!?!? 
Anmeld
Citér