Råd til hård mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

234 visninger
7 svar
2 synes godt om
21. februar 2016

Mo9ca

Jep, som overskriften lyder, så har jeg problemer med rigtig hård mave denne gang. Så hård at jeg efterhånden kvier mig ved at skulle på toilet. Selvom jeg har laaaang tid igen før vi nærmer os termin, så glæder jeg mig til at føde, for det kan umuligt være ligeså hårdt som at komme på toilet. Og jeg ved hvad jeg taler om. Det her er 3. Gang jeg bærer på et sundt barn (forhåbentligt).

Er der andre med samme problem, og hvad har I gjort for at afhjælpe det?

Med trængt hilsen M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2016

MorTilN

Mor8320 skriver:

Jep, som overskriften lyder, så har jeg problemer med rigtig hård mave denne gang. Så hård at jeg efterhånden kvier mig ved at skulle på toilet. Selvom jeg har laaaang tid igen før vi nærmer os termin, så glæder jeg mig til at føde, for det kan umuligt være ligeså hårdt som at komme på toilet. Og jeg ved hvad jeg taler om. Det her er 3. Gang jeg bærer på et sundt barn (forhåbentligt).

Er der andre med samme problem, og hvad har I gjort for at afhjælpe det?

Med trængt hilsen M

En masse vand, lidt svesker/sveske juice og motion

Anmeld Citér

21. februar 2016

Trine89

Hvilke type jern-piller tager du ? 

Jeg fik rigtig meget ud af at skifte fra hemo-jern til gravijern. 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Mo9ca

Trine89 skriver:

Hvilke type jern-piller tager du ? 

Jeg fik rigtig meget ud af at skifte fra hemo-jern til gravijern. 

Jeg drikker kraüterblut jernmixtur

Jeg har også prøvet hemojern men det gjorde det om muligt endnu værre.

Anmeld Citér

21. februar 2016

Mo9ca

En masse vand, lidt svesker/sveske juice og motion

Motion dyrker jeg også i fin stil, svesker kan jeg desværre slet ikke lide. Vand burde jeg nok drikke mere af. Det må jeg lige prøve for at se om det hjælper.

Anmeld Citér

21. februar 2016

Chellie

Magnesium er din ven, of fuldstændig harmløst. Jeg fik det anbefalet af både jordemoder og læge.. Køb dem i almindeligt håndkøb i Matas, og tag to-tre stykker dagligt. Skær lidt ned, hvis det bliver for blødt/diarré-agtigt efter noget tid. Det hjælper virkelig, og har også den gode bivirkning, at det kan lette, hvis du har mange kramper i musklerne 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Mo9ca

Chellie skriver:

Magnesium er din ven, of fuldstændig harmløst. Jeg fik det anbefalet af både jordemoder og læge.. Køb dem i almindeligt håndkøb i Matas, og tag to-tre stykker dagligt. Skær lidt ned, hvis det bliver for blødt/diarré-agtigt efter noget tid. Det hjælper virkelig, og har også den gode bivirkning, at det kan lette, hvis du har mange kramper i musklerne 

Tak, det må jeg prøve.

Anmeld Citér

21. februar 2016

Vivienne

Havde de samme problemer under og efter graviditeten. 

Her hjalp All Bran. En skål hver morgen og ingen problemer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.