3 positive tests, men nu ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
4 svar
2 synes godt om
21. februar 2016

Lospe

Pu ha. Synes det er frustrerende.. Sidste uge testede jeg 3 positive tests på 3 forskellige dage  Sidste søndag havde jeg brune pletblødninger og det kunne jo godt være når ægget satte sig fast.

I går havde jeg en mindre pletblødning hvor det var helt lyserødt. Men i dag minder det lidt om en menstruations blødning! Er det normalt? Det skal lige siges min kæreste og jeg har været sammen både fredag og lørdag aften. Ved ikke om man kan bløde lidt efter det? Eller også prøver jeg at lede efter alle mulige andre sandsynlige ting for at man kan bløde. 

Har lige været nede at købe nogle flere graviditets tests, så må jeg jo prøve at teste igen. 

Må inrømme jeg er lidt bekymret.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2016

mija

Hvor langt skulle du være henne, og hvornår har du forvenetet mens ? (: 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Lospe

mija skriver:

Hvor langt skulle du være henne, og hvornår har du forvenetet mens ? (: 

Jeg skulle være 5+5 i dag Min menstruation skulle have været der d 9 februar, ca. Jeg har ikke haft en 100% regelmæssig mens. endnu. Den første cyklus varede 35 dage den anden 28 dage. Jeg kunne først teste positiv på dag 36  

Anmeld Citér

21. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Det nytter ikke meget at teste mere, desværre. Graviditetteste slår ud på hormonet HCG og dette kan/vil være til stede i din krop uanset om du er ved at abortere eller ej.Test er ikke beregnet til at vurdere "hvor gravid" man er.

Når du først har testet positiv (og i dit tilfælde blødt lidt) vil enten ventetid eller en tur rundt om lægen til blodprøver være eneste sikre afklaring.

Det kan være helt ufarligt at bløde lidt - særligt efter sex, men det kan desværre også være tegn på at den lille spir ikke har fået fat denne gang. Jeg håber det bedste for dig og ville give lægen et ring mandag morgen hvis du mangler afklaring!

Anmeld Citér

21. februar 2016

Lospe

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det nytter ikke meget at teste mere, desværre. Graviditetteste slår ud på hormonet HCG og dette kan/vil være til stede i din krop uanset om du er ved at abortere eller ej.Test er ikke beregnet til at vurdere "hvor gravid" man er.

Når du først har testet positiv (og i dit tilfælde blødt lidt) vil enten ventetid eller en tur rundt om lægen til blodprøver være eneste sikre afklaring.

Det kan være helt ufarligt at bløde lidt - særligt efter sex, men det kan desværre også være tegn på at den lille spir ikke har fået fat denne gang. Jeg håber det bedste for dig og ville give lægen et ring mandag morgen hvis du mangler afklaring!

Alt den ventetid Men ja, du har helt ret.

Der er ikke andet at gøre end at vente til i morgen Jeg er bare så bekymret. Vil virkelig gerne have at den bliver der 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.