Jeg er nok ikke gravid ret meget længere, men jeg har faktisk nydt godt af, at jeg gik hen og fik svangerskabs-diabetes. Først nu, tæt på termin, er jeg begyndt at tage på, og meget af det er bare vand.. Det bedste er, at jeg faktisk ikke går rundt og føler mig sulten, jeg har bare udskiftet bestemte fødevarer med nogle andre ting..
Fx kartofler er erstattet med rodfrugtblandinger, søde sager med frugtsalat (inkl flødeskum!), brød med pålæg er blevet til salatblade med pålæg, lasagneplader er blevet til hvidkålsblade osv..
I bund og grund har jeg bare skåret bestemte ting ud af diæten, og erstattet dem med noget andet: Ris, kartofler, pasta, og alt der indeholder mel og/eller sukker er slut, men jeg må gerne spise fx. Fløde, bearnaise, frugter (dog ikke tørrede eller konserves), ost og alt muligt andet godt. Ændringerne er lavet med hjælp fra en diætist, og jer er blevet fulgt af speciallæger, så jeg ved, det ikke har været usundt for baby. Resultatet er, at jeg idag, 37+5, har taget totalt to kilo på, inkl. alt det vand jeg har fået i kroppen. Prøv, om det kan virke for dig også 
Anmeld
Citér