Symptomer på graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2016

Malene1994

Mor8320 skriver:

Jeg er begyndt at gå med sådan nogle elastiske toppe. De er helt fantastiske.

Ja det tror jeg gerne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2016

grinny

Nu har jeg været gravid to gange og begge gange er jeg blevet syg 3+6 med influenza. Om det er tilfældigt begge gange skal jeg ikke kunne sige, men det er da lidt sjovt  

Anmeld Citér

21. februar 2016

Malene1994

grinny skriver:

Nu har jeg været gravid to gange og begge gange er jeg blevet syg 3+6 med influenza. Om det er tilfældigt begge gange skal jeg ikke kunne sige, men det er da lidt sjovt  

Ja det er da lidt sjovt at det er sket begge gange

Anmeld Citér

21. februar 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Skulle spille håndboldkamp, men måtte opgive at løbe til opvarmning, da mine (små) bryster gjorde sindsyg ondt når jeg løb, tænkte det var sku mærkelig, og testede positiv næste dag:-) 

Anden gang købte jeg en test fordi jeg syntes det var længe siden jeg havde haft mens, men mest bare for at se en negativ test, for vi havde kun været sammen en gang på meeeeeeget lang tid, og manden har dårlig sædkvalitet. Men min test blev positiv hurtigere end jeg kunne nå at lægge den fra mig, men ellers ingen symptomer

Anmeld Citér

21. februar 2016

striber

Min kaffe begyndte at smage af metal  

Min anden graviditet var ikke planlagt, men da kaffen fik den velkendte smag, tog jeg en test, og tja... Nu mor til 2 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Emma2013

Smerter i lænd og meget ømme bryster. Samt en meget god mave fornemmelse med sommerfugle i maven  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.