Hvordan fortalte i at i var gravide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
5 svar
3 synes godt om
20. februar 2016

Helbech

Hej Alle sammen.

Jeg blev insemineret d.7 feb.. og har testet positiv siden i tirsdags og stregen bliver mere om mere tydelig.

Jeg skal i morgen søndag tage en test og derefter ringe til klinikken med svaret og så får vi en tid til en tidlig scanning om tre uger.

Men mit spørgsmål går egentlig på hvordan i har fortalt jeres forældre at i venter jer ??

Jeg vil gerne overraske mine forældre.. Jeg har en søster som allerede har givet dem 2 børnebørn. Men jeg ved det er længe ventet at jeg også skal bringe børn ind i familien

Jeg overvejer at få et billede til den tidlige scanning.. som så kan bruges

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2016

Krydserfingre

Da jeg var 7-8 uger henne  

Anmeld Citér

20. februar 2016

Helbech

Krydserfingre skriver:

Da jeg var 7-8 uger henne  

Okay.. men det var mere Hvordan ?

Sagde du det bare eller gjorde du noget ud af fortælle det på en sjov måde ?

Anmeld Citér

20. februar 2016

Mortil2drenge<3

Vi lagde alle testene i en frysepose og inviteret mine forældre til mad - min mand tog posen frem og gav min mor og så sagde hun "neeej er det slikpinde" indtil det gik op for hende at det var test, hun blev vildt glad og min far sad helt mundlam og vidste ikke hvad han skulle sige 

Anmeld Citér

20. februar 2016

frkfynbo

Vi har brugt lidt forskellige metoder, om man vil

De kommende bedsteforældre fik det allerede af vide omkring 6+.

MORMOR & MORFAR:
De fik en stor æske pakket ind som gave, hvori der lå en invitation til fødselsdag..

Kære mormor & morfar

Det vil glæde mig at se jer til min fødselsdag ca. den x.x.x.

Festen foregår (forhåbentligvis) på x sygehus, og tidspunktet må

i aftale nærmere med min mor og far.

Jeg glæder mig til at møde jer!

Kys jeres første barnebarn

FARMOR & FARFAR:

De fik en fin buket blomster med et lille kort i. I kortet havde vi sat et billede (fra tidlig scanning) og skrevet: "Til farmor & farfar".

Begge gange med rigtig god og sjov respons! Det er begge sæts første barnebarn, og de havde ikke set den komme, hvilket nok gjorde reaktionerne kom lidt langsomt, haha. Men ikke desto mindre blev de alle ellevilde!

KOMMENDE OLDEFAR:

Til pakkespil til jul med en god del af familien samlet (her vidste kun kommende farmor og farfar nyheden).

Vi har pakket en pakke ind - og inden i den pakke er en ny pakke, hvor der på et mærkat står, at hvis du ikke er X (kommende oldefar), så bliver du desværre nødt til at give gaven videre til ham.

Da alle pakker er fordelt er det et andet familiemedlem der åbner, og alle griner over at han skal give gaven videre til x. De synes det er hyle morsomt og et godt tvist til pakkelegen

Da X så åbner pakken ligger der i en æske en sut med en lille seddel hvorpå der står "Du skal være oldefar til Juli"!

Oldefar blev så glad, og det var en sød og sjov måde at overbringe nyheden til en god del af familien på

Anmeld Citér

21. februar 2016

Helbech

Hvor er det bare nogle dejlige positive glade historier

Jeg tror jeg og manden vil forsøge os med en lille pakke hvori der skal ligge en lille bodystocking i bunden.. og så en invitation til fødselsdag ovenpå som de så åbner først

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.