Uddannelse helligdage og ferie :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. februar 2016

Trinebaby

Har brugt for lidt hjælp  

jeg er SSH elev. Må jeg arbejde helligdage , ved 1 maj må jeg kun til Kl 12. Og der er det jo kun helligdag. 

Ferie jeg har næsten 3 uger tilgode hvilket jeg sys er meget jeg vil miste af min praktik . Må man som elev få udbetalt 6 ferie uge? En der kan hjælpe  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2016

Augustmama

Ja, du må gerne arbejde på helligdage men så skal du have fri en anden dag.  

ja du kan få udbetalt 6 ferie uge. men hvis jeg var dig ville jeg ligge 6. Ferie uge den sidste uge i praktikken. (Det synes jeg var dejligt lige at have en uges ferie inden eksamen) 

Anmeld Citér

20. februar 2016

Trinebaby

Ja men problemet er at jeg har 3 ugers ferie tilbage og jeg sys det er meget og miste så hvis jeg kunne få udbetalt den 6 har jeg ko stadig 14 dage tilbage

Anmeld Citér

20. februar 2016

Augustmama

Men hvordan kan du have så meget ferie til gode?? er der ferie du ikke har afholdt? 

Anmeld Citér

20. februar 2016

Trinebaby

Jeg har holdt 3 ugers ferie men er det ikke noget med at man skulle have sagt hvis man vil have udbetalt 6 uge

Anmeld Citér

20. februar 2016

Morjanne76

Du skal lige være opmærksom på, om det i din uddannelsesplan er mulig at afholde det ferie i praktikken, du ikke har brugt. 

Anmeld Citér

20. februar 2016

Augustmama

Trinebaby skriver:

Jeg har holdt 3 ugers ferie men er det ikke noget med at man skulle have sagt hvis man vil have udbetalt 6 uge

Altså der er jo 5 fastlagte ferier. 

Også 6 ferie uge du selv må ligge i praktikken?  

hvornår er du startet? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.