før projekt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
2 svar
1 synes godt om
20. februar 2016

Anonym trådstarter

Er anonym da familie venner etc endnu ikke ved noget

Min kæreste og jeg begynder på PB når min p-pille pakke er slut her om nogle uger.  

vi glæder os utrolig meget. 

Hvad skal jeg tænke på ifb med min første graviditet? Skal jeg begynde at tage nogle tilskud, få et sundhedstjek, eller andet?  Vil jo gerne være tip top klar til baby hehe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg begynder på PB når min p-pille pakke er slut her om nogle uger.  

Hvad skal jeg tænke på ifb med min første graviditet? Skal jeg begynde at tage nogle tilskud, få et sundhedstjek, eller andet?  Vil jo gerne være tip top klar til baby hehe 

Hvis du ryger eller elsker at spise meget tunfisk bør du nok holde op med det. Cigaretterne giver sig selv, men i tun er der mange tungmetaller som ikke er god for et lille foster. De tager lang tid for kroppen at komme af med. Ca. Mellem 3-6 mdr.

Ellers er det også godt allerede nu at begynde på gravitamin. Det forebygger neuralrørs defekter indtil neuralrøret er færdigdannet i uge 12.

Held og lykke med projektet

Mvh. M

Anmeld Citér

20. februar 2016

VN

Anonym skriver:

Hvor spændende!  

Folinsyre er rigtig godt at tage når du planlægger graviditet, og i de første 12 uger af graviditeten. 

Køb evt. multi vitamin til gravide, der er alle de ekstra gode ting i. Står også bag på glasset at de er gode når du planlægger graviditet. 

Held og lykke med det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.