Skimmelsvamp i hjemmet under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.866 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2016

N_b9

Der hvor jeg bor pt har jeg et værelse, som er fyldt med skimmelsvamp. Gangen er også og badeværelset med. Er dette meget sundhedsskadeligt for fosteret? Jeg ved det er for mig, men skader det direkte fosteret og hvad kan jeg gøre ved det hvis det ikke vil gå væk?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2016

Anonym

N_b9 skriver:

Der hvor jeg bor pt har jeg et værelse, som er fyldt med skimmelsvamp. Gangen er også og badeværelset med. Er dette meget sundhedsskadeligt for fosteret? Jeg ved det er for mig, men skader det direkte fosteret og hvad kan jeg gøre ved det hvis det ikke vil gå væk?

Ved ikke Med fosteret men jeg vil anbefale dig at finde et andet sted det er så sundhedsskadeligt at have skimmelsvamp min far udviklede alvorlig allergi pga det og han har blandt andet mistede lugte og smags sansen, og kan forstille mig det slet ikke er godt for en lille nyfødt baby at bo i det, det kan også udvikle astma blandt andet...

Anmeld Citér

20. februar 2016

Skouboe

Alt hvad der er skadeligt for dig, er også skadeligt for fosteret, og skimmelsvamp er ekstremt svært at fjerne. Der var skimmelsvamp i vores gamle lejlighed, og det er sandsynligvis det, der har udløst min sclerose.

Hvis jeg var dig, ville jeg ikke overhovedet opholde mig i lejligheden, før svampen var væk.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.