Varme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. september 2009

4xGreve

Er i begyndt at tænde for varmen?

Altså i stuen har vi mellem 21-23 grader men tror der er lidt kolder ude på toilettet så overvejer at tænde for varmen derude inden daniella kommer hjem og skal i bad...

Hvad vil i gøre og hvor koldt skal der være før i tænder for varmen...

Nu er jeg sådan en der hunger efter varme og 22 grader er koldt for mig og overvejer vinterjakke mm. når der kun er 20 grader men samtidig er jeg også en der vil spare hvor jeg kan...

Knus Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

Er i begyndt at tænde for varmen?

Altså i stuen har vi mellem 21-23 grader men tror der er lidt kolder ude på toilettet så overvejer at tænde for varmen derude inden daniella kommer hjem og skal i bad...

Hvad vil i gøre og hvor koldt skal der være før i tænder for varmen...

Nu er jeg sådan en der hunger efter varme og 22 grader er koldt for mig og overvejer vinterjakke mm. når der kun er 20 grader men samtidig er jeg også en der vil spare hvor jeg kan...

Knus Stina

Er faktisk dyre kun at tænde for en radiator, man skal helst lige tænde lidt for dem alle. Vi har tændt helt op på Emils værelse på 3 og de andre står vist på 2.

Jeg er også en der skal have meget varme hehe

Anmeld

24. september 2009

Mira0911

Vi er lige begyndt at have varme på.. Jeg er begyndt at fryse enormt meget...

Anmeld

24. september 2009

4xGreve

suanne85 skriver:

Er faktisk dyre kun at tænde for en radiator, man skal helst lige tænde lidt for dem alle. Vi har tændt helt op på Emils værelse på 3 og de andre står vist på 2.

Jeg er også en der skal have meget varme hehe

ja det viste jeg godt men døren ud tilk toilettet er altid lukket så tænkte at det nok ikke gjorde nogen forskel?

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

ja det viste jeg godt men døren ud tilk toilettet er altid lukket så tænkte at det nok ikke gjorde nogen forskel?

Uh ved det ikke. Vi gør det altid for at være sikker

Anmeld

24. september 2009

oo

vi har elradiatorer, så de er ALDRIG tændt, vi varmer udelukkende huset op med brændeovn, og vi er så småt begyndt at fyre, men det er ikke hver dag og det er ikke hele dagen endnu igår syntes jeg det var såååå varmt og havde vinduerne åbne hele dagen, og idag syntes jeg det er sådan liiiidt nallekoldt, så der skal vi ha fyret lidt

Anmeld

24. september 2009

Ni-ko-li-ne

her er simpelthen isoleret SÅ godt, så vi har intet tændt endnu, men der går nok kun 14 dages tid

Anmeld

24. september 2009

tumle81

Vi har heller ikke tændt for varmen endnu, tværtimod er vinduerne åbne det meste af dagen...

Jeg plejer ellers at være en frossen pind men er gravid for tiden og der er vist kommet lidt ekstra til at holde på varmen

Knus Kathrina 35+2

Anmeld

24. september 2009

Maise

Vi plejer ikke at tænde for varmen før i starten af november, men bor også i lejlighed på 2 sal, så der er det varmt længe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.