Frygter at miste :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. februar 2016

Mamalu

Jeg er så heldig og lykkelig for at være gravid med barn nr 2  jeg er ca 4+5 uger henne. Jeg har en dejlig søn på et år som selvfølgelig kræver at blive løftet en del gange i løbet af en dag og han vejer omkr 11 kg. De sidste pr dage har jeg prøvet ik at tage ham op så ofte som jeg plejer da jeg er bange for at miste mit spørgsmål, er der nogen som har mistet pga tunge løft i starten af en graviditet??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2016

SabinaMortensen

Mamalu skriver:

Jeg er så heldig og lykkelig for at være gravid med barn nr 2  jeg er ca 4+5 uger henne. Jeg har en dejlig søn på et år som selvfølgelig kræver at blive løftet en del gange i løbet af en dag og han vejer omkr 11 kg. De sidste pr dage har jeg prøvet ik at tage ham op så ofte som jeg plejer da jeg er bange for at miste mit spørgsmål, er der nogen som har mistet pga tunge løft i starten af en graviditet??

Altså jeg er 33+3 og løfter da stadig min datter på 19 måneder som vejer 13kg.. kan ikke se problemet 

Anmeld Citér

20. februar 2016

Mamalu

SabinaMortensen skriver:

Altså jeg er 33+3 og løfter da stadig min datter på 19 måneder som vejer 13kg.. kan ikke se problemet 

Ja det er mere fordi man får at vide man ik ska løfte i starten af en graviditet (de første 12 uger). 

Anmeld Citér

20. februar 2016

MHB

Mamalu skriver:

Ja det er mere fordi man får at vide man ik ska løfte i starten af en graviditet (de første 12 uger). 

Det har jeg aldrig fået at vide? Min læge sagde bare at man helst ikke skal bære rundt på for meget (ca. 10 kg) og stoppe hvis det gør ondt. Min søn vejede omkring 13 Kg da jeg var gravid med lillebror og ham løftede jeg stadig rundt på, undtagen hvis jeg havde ondt i ryggen. Jeg kender flere som.har dyrket fitness/styrketræning og crossfit som gravide uden der har været noget.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.