Halsbrand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg er gravid i uge 34 og døjer rigtig meget med halsbrand. Jeg har virkelig forsøgt at undgå medicin. Det bliver imidlertid værre og værre og er nu decideret smertefuldt. Kender I til nogle gode husråd mod halsbrand? Eller evt. Noget medicin?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2016

God-mor

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er gravid i uge 34 og døjer rigtig meget med halsbrand. Jeg har virkelig forsøgt at undgå medicin. Det bliver imidlertid værre og værre og er nu decideret smertefuldt. Kender I til nogle gode husråd mod halsbrand? Eller evt. Noget medicin?

Mælk ! Drak virkelig meget mælk for at dulme halsbranden i min graviditet. 

Anmeld Citér

20. februar 2016

Chellie

Ja, mælk hjælper meget, og ellers Alminox, som er en fuldstændig harmløs tyggetablet, der neutraliserer syren. Dem kan du i princippet spise som bolcher, de skader ikke hverken dig eller baby 

Anmeld Citér

20. februar 2016

Manna

Jeg brugte alminox men måtte tilsidst bbruge Gaviscon for at kunne sove.

Halsbrand er så frygteligt. For mig det værste ved at være gravid.

god bedring. Spis også mandler forresten.

Anmeld Citér

20. februar 2016

"Anarkisten"

Anonym skriver:

Gaviscon eller Galive tager halsbrand og sure opstød. Virker kun lokalt i maven, så ingen problemer for baby 

Anmeld Citér

23. marts 2016

SofieHadberg

Anonym skriver:

Kakaomælk og Omeprozol har hjulpet en del her.

Anmeld Citér

23. marts 2016

Super-Mom

Jeg har lider os af forfærdelig halsbrand.. Jeg bruger balancid tygge tabeletter og de virker fantastisk og lige med det samme 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.