Av tisser 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. februar 2016

Annemette07

Min søn har her til aften flere gange sagt av tisser som om det gør ondt, men han plejer ikke at sige når han skal tisse, men synes alligevel det er underligt at han har sagt det så mange gange. Hvad ville i tænke? Han blev to i oktober og går stadig med ble. 

Umiddelbart tænker jeg at se tiden an om han stadig siger det imorgen, men hvad ville i have gjort? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2016

God-mor

Annemette07 skriver:

Min søn har her til aften flere gange sagt av tisser som om det gør ondt, men han plejer ikke at sige når han skal tisse, men synes alligevel det er underligt at han har sagt det så mange gange. Hvad ville i tænke? Han blev to i oktober og går stadig med ble. 

Umiddelbart tænker jeg at se tiden an om han stadig siger det imorgen, men hvad ville i have gjort? 

Se tiden an, og siger han det i morgen så til vagtlægen med ham og få tjekket ham for blærebetændelse. :-) 

Anmeld Citér

19. februar 2016

striber

Jeg tænker også blærebetændelse. Kontakt lægen imorgen. Han skal nok bruge en urinprøve, hvilket kan være liiiidt svært i den alder. Men det kan være meget smertefuldt med blærebetændelse. 

Igennem mit arbejde har vi engang sat en frysepose på tissemanden inden i bleen. Selvfølgelig ikke stramt, men tæt nok så den ikke faldt af. For hvis man strix'er bleen vil den næsten altid vise bakterier. Så den kan ikke give et tydeligt resultat. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.