Social og sundhedsassistent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

230 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. februar 2016

Just123

Er der nogen herinde der er social og sundhedsassistenter og har taget uddannelsen mens børnene var små? 

Jeg er i gang med social og sundhedshjælperuddannelsen og vil gerne have et barn inden jeg starter på assistenten.. 

Jeg ville gerne høre fra nogle, hvordan familielivet var i forhold til uddannelsen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2016

Ai sha

Det gjorde jeg. Mun yngste var 1 da jeg startede..  Det kunne fint lade sig gøre 

Anmeld Citér

19. februar 2016

L-Mortil3

Jeg fik mine under hjælperen, og tog så assistenten med 2 børn under 1,5 år. Det fungerede fint, ind i mellem var det svært at nå at hente fra dp, men det kommer jo an på om manden kan hjælpe :-) der er ikke som sådan hjemmearbejde, jeg havde i hvert fald intet og fløj igennem .

Anmeld Citér

19. februar 2016

Just123

L-Mortil2 skriver:

Jeg fik mine under hjælperen, og tog så assistenten med 2 børn under 1,5 år. Det fungerede fint, ind i mellem var det svært at nå at hente fra dp, men det kommer jo an på om manden kan hjælpe :-) der er ikke som sådan hjemmearbejde, jeg havde i hvert fald intet og fløj igennem .

Tusind tak for svar! 

Jeg har bare hørt at vi skal regne med rigtig mange lektier især læsning �� men tænker at det nok skal gå, min kæreste ved jeg, ville hjælpe så meget som han kan ��

Anmeld Citér

19. februar 2016

AnonymMor

Just123 skriver:

Tusind tak for svar! 

Jeg har bare hørt at vi skal regne med rigtig mange lektier især læsning �� men tænker at det nok skal gå, min kæreste ved jeg, ville hjælpe så meget som han kan ��

Jeg tog hjælperen mens min datter var 1 år og det fungerede fint 

jeg er i gang med assistenten nu men er gravid igen og skal på barsel snart. Jeg starter op igen når yngste manden er ca 7 mdr og er sikker på det nok skal gå da min mand er god til at hjælpe og give mig tid til lektier 

mig ja det er helt korrekt med mange læse lektier på assistenten, nogle dage havde vi 150+ sider for så det kunne godt tage et par timer 

Anmeld Citér

19. februar 2016

Just123

Ai sha skriver:

Det gjorde jeg. Mun yngste var 1 da jeg startede..  Det kunne fint lade sig gøre 

Tak for svar ��

Anmeld Citér

19. februar 2016

Just123

Rinepigen skriver:

Jeg tog hjælperen mens min datter var 1 år og det fungerede fint 

jeg er i gang med assistenten nu men er gravid igen og skal på barsel snart. Jeg starter op igen når yngste manden er ca 7 mdr og er sikker på det nok skal gå da min mand er god til at hjælpe og give mig tid til lektier 

mig ja det er helt korrekt med mange læse lektier på assistenten, nogle dage havde vi 150+ sider for så det kunne godt tage et par timer 

Ja der er også det med så mange sider jeg har hørt �� 

jeg er rigtig glad for at høre at det sagtens kan lade sig gøre �� 

mange tak for svar ��

Anmeld Citér

19. februar 2016

L-Mortil3

Just123 skriver:

Tusind tak for svar! 

Det kan være der er kommet mere læsestof, men jeg synes der var rigeligt tid til læsning mm i skoletiden, men jeg synes nu også det hele sad "til højrebenet" , spring du kun lystigt igang! Det skal nok gå :-D

Anmeld Citér

19. februar 2016

Just123

L-Mortil2 skriver:

Det kan være der er kommet mere læsestof, men jeg synes der var rigeligt tid til læsning mm i skoletiden, men jeg synes nu også det hele sad "til højrebenet" , spring du kun lystigt igang! Det skal nok gå :-D

Mange tak! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.