Jeg skriver til jer, da jeg går og er dybt frusteret og forvirret. Vi har været igen med projekt baby siden juni 2015 og grunden til jeg er anonym er, at det fortsat er hemmeligt.
Det jeg egentlig gerne vil høre jer om, er dem som evt. har blødt i starten af graviditeten muligvis en forsinket menstruation, men som stadig var gravide også dem som har haft en bio? Hvor meget blødte i, havde i smerter?
Dem med bio, hvornår stoppede i med at teste positivt, hvordan blødte i, havde i smerter, hvornår fik i ægløsning igen osv?
Jeg spørger fordi jeg testede positivt for første gang på graviditetstest sidste mandag igen om tirsdagen og sidste gang positivt i mandags, samme dag som jeg begyndte at bløde, en uge senere en forventet menstruationsdag, blødningen var anerledes, uden smerter og kom nærmest kun når jeg var på toilettet, men der kom forholdsvis meget og stoppede igen tirsdag, dog med brunt udflåd onsdag og torsdag.
Jeg tænkte at jeg havde haft en såkaldt bio, blev rigtig ked af det, men ville også bare gerne hurtigt videre så vi kunne forsøge igen, allerede igår testede jeg så positivt på ægløsningstest, man bliver sku lidt forvirret over alt det her, for kan jo ikke allerede have ægløsning?
I nat vågnede jeg med de ondeste mavesmerter, sådan virkelig niv og blev værre hvis jeg bevægede mig, men blødning stoppede allerede tirsdag, så det burde ikke være det, altså det burde ikke være bioen som gav mig smerter og er sku i tvivl om jeg har haft en bio? Det skal lige siges at min temperatur har været høj på samme tidspunkt hver dag
Undskyld den lidt lange tekst
Anmeld
Citér