hvormeget har i taget på omkring uge 13-14?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.008 visninger
10 svar
7 synes godt om
19. februar 2016

Merii

Hej piger

jeg er gravid 13+2 og har haft meget kvalme men nu er der lidt ro på, men stadig lidt kvalme. Næsten ikke appetit. Jeg har ikke taget på endnu og taber på 1 kilo og tager på igen og taber igen osv. Så min vægt har stået stille. Hvor meget har i taget på omkring uge 13-14?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2016

Chellie

Jeg er først begyndt at tage på nu, hen omkring slutningen af min graviditet. Jeg var så også overvægtig fra start, og har lagt kosten meget om fra omkring uge 17 (pga svangerskabsdiabetes), men baby har det super, og holder sin vækstkurve perfekt 

Anmeld Citér

19. februar 2016

lillespir26

Merii skriver:

Hej piger

jeg er gravid 13+2 og har haft meget kvalme men nu er der lidt ro på, men stadig lidt kvalme. Næsten ikke appetit. Jeg har ikke taget på endnu og taber på 1 kilo og tager på igen og taber igen osv. Så min vægt har stået stille. Hvor meget har i taget på omkring uge 13-14?

Er godt nok 27+4 men 2 kg andengangsgravid min første er 1 år og 8 dage 

Anmeld Citér

19. februar 2016

MsGadgaard

Jeg er 12+4 og har tage 2 kg på 

Kan helt klart mærke at appetitten er større og så havde jeg også slem kvalme fra uge 5 til 10, hvor det at spise var det eneste der hjalp. Ingen opkastninger dog 

Anmeld Citér

19. februar 2016

FruHolm <3

Merii skriver:

Hej piger

Inden jeg blev gravid med min søn dengang vejede jeg 54kg, da jeg ramte 12+ havde jeg tabt 3 kg ned til 51 kg , men nåede så fra uge 12+ og til termin at tage 33 kg på så jeg havde en slut vægt på84kg , så selvom der ikk rigtigt er sket noget vægt mæssigt så kan det gå stærkt ��

Anmeld Citér

19. februar 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Merii skriver:

Hej piger

Jeg har ikke taget på før omkring uge 30. - har tværtimod tabt mig - været meget dårlig af kvalme. Jeg er normalvægtig.

I uge 12-13 vejer graviditeten jo ikke det store, så det er da helt fint, at du ikke har taget på endnu.

Anmeld Citér

19. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg er normalvægtig og man kunne ikke se noget på mig før engang omkring uge 15-16 stykker. Derfor gik der yderligere en måneds tid eller mere før jeg tog de første kilo på, vil jeg tro...

Anmeld Citér

19. februar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg begyndte først at tage på omkring uge 25-30 der kom der 3 kg på, som jrg havde tabt i starten. De sidste 14 dage tog jeg 8 kg yderligere på(vand). 

Men jeg lagde også min kost lidt om da jeg fandt ud af at jeg var gravid. Så spiste/drak næsten intet sukker og sparede på fedtet. Gav ikke efter for nogen lyster. 

Hvis du bekymrer dig om hvor vidt baby får nok, så bare rolig. Den tager hvad den skal have, så det er dig det går udover, hvis du ikke indtager nok

Anmeld Citér

22. februar 2016

Moster20

Jeg var hos JM sidste uge og har taget ca 2 kilo på (16uger) ;-) er også blevet ret stor allerede, hehe!

Anmeld Citér

23. februar 2016

Camilze

Havde taget to kilo på, er førstegangsgravid, og var en smule undervægtig inden jeg blev gravid. Er 23 + 3 og har taget 8 kg på allerede 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.