Tidlig graviditet - sat tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.547 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. februar 2016

FrkHS

Jeg er blevet gravid på en fryseblasto, og efter hvad jeg kunne regne mig frem til på nettet ville jeg være 2+5 på oplægningsdagen af blastoen.

Igår, da jeg efter de beregninger jeg lavede skulle være 6+0, bestilte vi en tidlig scanning, da jeg havde brug for at se at graviditeten sad hvor den skulle. Vi kunne selvfølgelig ikke se hjerteblink, hvilket vi egentlig heller ikke havde regnet med. Jordemoderen skønner mig til at være 5+4 ud fra de målinger hun lavede, men da hun putter dato for oplægning  ind i hendes computer, siger den, at jeg skulle være 5+2. Synes det virker som en del at være sat 5 dage tilbage. Hun sagde dog, at det lignede en tidlig almindelig graviditet og hun kunne se blommesæk. 

Jeg tror bare jeg er lidt små forvirret. Ved Holbæk sygehus siger jeg er 2+0 ved oplægning af blasto, men har bare læst mange steder at man er 2+5, men jordemoderen skønner mig til at være midt imellem de to jo

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2016

Sedigfor

Tror endelig bare du skal slappe lidt af og lade vær med at tænke på det, jeg vil personligt ikke selv tage en scanning så tidligt da jeg så som dig vil gå og tænke, tænke og tænke hele tiden (:

Anmeld Citér

19. februar 2016

FrkHS

Jeg undre mig egentlig bare mest over at der er delte meninger omkring  antal dage med oplægningstidspunktet. Ved jo godt det er normalt at man både bliver sat frem og tilbage i løbet af sin graviditet, så er egentlig ikke bekymret. Bare undrende og lidt forvirret.

Anmeld Citér

19. februar 2016

Sedigfor

FrkHS skriver:

Jeg undre mig egentlig bare mest over at der er delte meninger omkring  antal dage med oplægningstidspunktet. Ved jo godt det er normalt at man både bliver sat frem og tilbage i løbet af sin graviditet, så er egentlig ikke bekymret. Bare undrende og lidt forvirret.

Sygehuse og klink gør det vel på forskellige tidspunkter må tro?

Anmeld Citér

19. februar 2016

serinasmor

Du er blevet gravid via behandling ?  Og det er derfor du er så sikker på datoen går jeg ud fra  

Jeg har læst mange gange herinde at de små befrugtninger bare kan være lidt langsomme startere - ville ikke lægge noget i det  Det scanning viser er det læger og jordemoder går ud fra ... 

Blev naturligt gravid og termin flyttede sig 14 dage ved skanning ... Det er ikke vigtigt når bare resten ser normalt ud

Anmeld Citér

19. februar 2016

Sass

Jeg tror ikke du skal tænke så meget over det, når du er nygravid. 

På grund af blødninger tidligt i denne graviditet, blev jeg fulgt tidligt. Jeg blev ved de tidligere scanninger sat 1 dag tilbage (scanningerne var i uge 5 og 6). Til nakkefoldsscanningen blev jeg sat 6 dage frem. 

Tillykke du er gravid. Den lille spire skal nok vokse sig stor og stærk 

Anmeld Citér

19. februar 2016

FrkHS

Ja jeg er blevet gravid på et fryseæg og kender derfor datoen for befrugtning.

Har godt hørt om at behandlingsgraviditeter kan være langsomme startede. 

Anmeld Citér

19. februar 2016

FrkHS

Sass skriver:

Jeg tror ikke du skal tænke så meget over det, når du er nygravid. 

På grund af blødninger tidligt i denne graviditet, blev jeg fulgt tidligt. Jeg blev ved de tidligere scanninger sat 1 dag tilbage (scanningerne var i uge 5 og 6). Til nakkefoldsscanningen blev jeg sat 6 dage frem. 

Tillykke du er gravid. Den lille spire skal nok vokse sig stor og stærk 

Tak 

Nu vil jeg bare se frem til den planlagte tidligere scanning på sygehuset d. 1/3.

Anmeld Citér

19. februar 2016

Flødebollen

FrkHS skriver:

Tak 

Nu vil jeg bare se frem til den planlagte tidligere scanning på sygehuset d. 1/3.

Jeg fik af vide at oplægning var 2+3

Anmeld Citér

19. februar 2016

lillespir26

FrkHS skriver:

Jeg er blevet gravid på en fryseblasto, og efter hvad jeg kunne regne mig frem til på nettet ville jeg være 2+5 på oplægningsdagen af blastoen.

Igår, da jeg efter de beregninger jeg lavede skulle være 6+0, bestilte vi en tidlig scanning, da jeg havde brug for at se at graviditeten sad hvor den skulle. Vi kunne selvfølgelig ikke se hjerteblink, hvilket vi egentlig heller ikke havde regnet med. Jordemoderen skønner mig til at være 5+4 ud fra de målinger hun lavede, men da hun putter dato for oplægning  ind i hendes computer, siger den, at jeg skulle være 5+2. Synes det virker som en del at være sat 5 dage tilbage. Hun sagde dog, at det lignede en tidlig almindelig graviditet og hun kunne se blommesæk. 

Jeg tror bare jeg er lidt små forvirret. Ved Holbæk sygehus siger jeg er 2+0 ved oplægning af blasto, men har bare læst mange steder at man er 2+5, men jordemoderen skønner mig til at være midt imellem de to jo

Godt nok er jeg blevet naturlig gravid begge gange med med nr 1 14 dage tilbage og denne gang 1 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.